سلام خانوما
دختر من از ماه اول انگار یه کمی سرش کج بود
الان خیلی بهتر شده به هرکی میگم میگه کج که نیست معلوم نیست
صبح بردمش بهداشت خانمه گفت سرش شاید بد گذاشته ببرش دکتر گفتم تازه الان خیلی خوب شده
کسی تجربه داشته بعد گرد و خوب بشه سرش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



560
1401/03/24




