سلام خدمت دوستان عزیز و پزشک محترم
دختر من ۵روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه و رفلاکس داره
من از ۴ ماه و نیم فرنی دادم بهش اوایل با شیر خودم میدادم الان با شیر کم چرب درست میکنم براش
پوره سیب هم یبار دادم بهش
الان نمیدونم چه چیزایی میتونم بدم بهش و چه چیزایی ندم
بجز آد قطره ی دیگه ای نیاز نیست؟
و اینکه وزنش کم بود یه مقدار واسه همین زود شروع کردم
شیر خودمو میخوره شیر خشک ar هم شبی یکی دوبار بهش میدم
ممنون میشم راهنماییم کنید
پرسش (1401/03/17):
غذای کمکی نوزاد رفلاکسی
565
18
1401/03/17
سوال کننده
0
1401/03/17
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
سلام عزیزم
چرا با شیر کم چرب 😑من با اب درست میکنم فرنیشو شیر پاستوریزه تا یکسال ممنوعه عزیزم
قطره هم باید مولتی رو شروع کنید و اهن .آد رو ندید دیگه چون براش کمکی شروع کردید
چرا با شیر کم چرب 😑من با اب درست میکنم فرنیشو شیر پاستوریزه تا یکسال ممنوعه عزیزم
قطره هم باید مولتی رو شروع کنید و اهن .آد رو ندید دیگه چون براش کمکی شروع کردید
0
1401/03/17
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
میتونید سوپ رو براش شروع کنید دیگه
0
1401/03/17
💎 sara 💎
پیاز گوجه رب کلم بروکلی رفلاکسو تشدید میکنه بهش نده
0
1401/03/17
سوال کننده
منم با آب درست میکردم ولی تو یه پیجی خوندم با شیر کم چرب میشه درست کرد
0
1401/03/17
سوال کننده
سوپ چجوری باید درست کنم چیا بریزم
0
1401/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/03/17
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
عزیزم یه تیکه گوشت مرع با یه هویچ کوچیک و یه سیب زمینی بزار کامل بپزه بعد میکسش کن بهش بده بخوره بعد هر سه روز یه چیز جدید اضافه کن مثلا گشنیز جعفری پیاز کرفس نخود فرنگی
0
1401/03/17
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
فقط تست حساسیت سه روزه رو حتما انجام بده
0
1401/03/17
سوال کننده
حتما انجام میدم مرسی عزیزم
0
1401/03/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چرا مولتی ویتامین و آهن تا به حال شروع نشده؟ آد را قطع کرده و این دو قطره را شروع کنید. میتوانید سوپ ساده را آغاز کنید جان دلم و به مرور با بزرگتر شدن عصاره گوشت ها و پوره میوه ها وسبزیجاتی مانند سیب یا کدحلوایی به برنامه غذایی اضافه شوند. در سوپ فعلا حبوبات نریزید زود است🌷
چرا مولتی ویتامین و آهن تا به حال شروع نشده؟ آد را قطع کرده و این دو قطره را شروع کنید. میتوانید سوپ ساده را آغاز کنید جان دلم و به مرور با بزرگتر شدن عصاره گوشت ها و پوره میوه ها وسبزیجاتی مانند سیب یا کدحلوایی به برنامه غذایی اضافه شوند. در سوپ فعلا حبوبات نریزید زود است🌷
0
1401/03/17
سوال کننده
ممنون از شما
اگه دیگه فرنی ندم تا آخر ۶ ماهگی بهتر نیست براش ؟
اگه دیگه فرنی ندم تا آخر ۶ ماهگی بهتر نیست براش ؟
0
1401/03/18
پزشک اوما
عزیزم چرا ندهید؟ اگر مشکلی ندارد ادامه دهید
0
1401/03/18
سوال کننده
مشکل نداره خدارو شکر ولی میگن پرز های معده از بین میره ترس افتاده تو دلم
0
1401/03/18
پزشک اوما
بدلیل فرنی؟ یا زمان شروع تغذیه؟ چه کسی گفته جانم؟
0
1401/03/19
سوال کننده
بخاطر زمان شروع تغذیه
دکتر قبلیش گفته بود شروع کنم ولی دکترشو عوض کردم گفت باعث از بین رفتن پرز های معده میشه
دکتر قبلیش گفته بود شروع کنم ولی دکترشو عوض کردم گفت باعث از بین رفتن پرز های معده میشه
1
1401/03/19
پزشک اوما
نگران نباشید جان دلم، در شرایطی که لازم باشد طبق نظر متخصص اطفال تغذیه تکمیلی در 4 ماهگی آغاز شده و ایرادی هم ندارد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




