سلام خدمت پزشک عزیز و مامانای مهربون،یه سوال برام پیش اومده ممنون میشم تجربه اتون رو بگین بهم💗آمپول بتامتازون حتما باید در بیمارستان تزریق بشه و تحت نظر باشیم؟یا میشه تزریقاتی هم بزنه و بیایم خونه؟منظورم اینه بعدش نیاز به مراقبت هست؟
پرسش (1401/03/15):
کسایی که تجربه تزریق آمپول بتامتازون داشتن لطفا تشریف بیارن
854
36
1401/03/15
سوال کننده
2
1401/03/15
🌹sara 🌹
من مطب دکترم زدم بعدم اومدم خونه
0
1401/03/15
سوال کننده
ممنون دوستم💗
1
1401/03/15
🌹sara 🌹
😘
2
1401/03/15
فریده فروتن
نه نیازی نیست تزریقاتم میزنه
من زدم اومدم خونه
یکیم اومد خونه زد برام
من زدم اومدم خونه
یکیم اومد خونه زد برام
0
1401/03/15
gol barg
من چون بستری بودم از قبل تو بیمارستان زدن
مراقبت خاصی نمخواد
مراقبت خاصی نمخواد
1
1401/03/15
سوال کننده
ممنون عزیزم🙏
0
1401/03/15
سوال کننده
مرسی گلم🌺
0
1401/03/15
مامان فرشته ها 💓 💓
اگر قندت بالاست بله حتما باید بری بیمارستان
چون بعدش نیاز به مراقبت و... داره
چون بعدش نیاز به مراقبت و... داره
1
1401/03/15
azin 🧚♀️
منم رفتم یه مامایی زد برام برگشتم خونه
0
1401/03/15
azin 🧚♀️
یه عوارضی هم داره مثل گرگرفتگی و سنگینی سینه
من نمی دونستم ترسیدم ولی تو بدون
من نمی دونستم ترسیدم ولی تو بدون
0
1401/03/15
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من ب دکترم گفتم بزنه این هفته دوباره دکترم گف امپول بتا رو بخام برات بزنم باید بیمارستان باشی و تحت نظر
قبلا ک بهونش وزن کم بچه بود الان ک وزنش اوکی شده بازم نمیزنه
مشکلی هم ندارم الان نمیدونم چرا اینجوری بهم میگه
قبلا ک بهونش وزن کم بچه بود الان ک وزنش اوکی شده بازم نمیزنه
مشکلی هم ندارم الان نمیدونم چرا اینجوری بهم میگه
0
1401/03/15
سوال کننده
نه عزیزم قندم نرماله
0
1401/03/15
سوال کننده
ممنون مامان مهربون💗
0
1401/03/15
سوال کننده
واسه من نوشته دکترم و این هفته میخوام بزنم اگه بشه،اگرم علائمی نداشتم میزارم ۱هفته بگذره که همسرمم باشه اگه نیاز به بستری بود تنها نباشم.گلم اگه ریسک زایمان زودرس نداری نزن خب
1
1401/03/15
❤️ آنـــه ❤️ m
سلام عزیزم
منم رفتم تزریقاتی ها برام زدن
دکتر گفت فرقی نداره کجا بزنی
منم رفتم تزریقاتی ها برام زدن
دکتر گفت فرقی نداره کجا بزنی
1
1401/03/15
hadise a
من دو دفعه زدم دفعه اول فک کنم تو 29 هفته بودم تو مطب دکتر سه دز زدم اومدم خونه از فرداش صورتم قرمز شد و صدام گرف رفتم دکتر سرم زدن برام و دکترم گف مایعات زیاد بخورم، دفعه دوم تو 31 رفتم تو بیمارستان پزشک اورژانس گفت بزن همینجا بمون ی ساعت بعد برو ک زدم و باز فرداش قرمز شدم ولی خیلی کمتر بود چون از زمان تزریقش مدام آب میخوردم سه دز دوم رو هم تو بیمارستان زدم
0
1401/03/15
💜 فاطیما 💜
من تو خونه شوهرم برام زد
0
1401/03/15
سوال کننده
سلام آنه جان،چند هفته زدی شما؟
1
1401/03/15
سوال کننده
متوجه شدم گلم مرسی💗
0
1401/03/15
سوال کننده
پس مشکلی ایجاد نمیشه ،منم میرم تزریقاتی برام بزنن
1
1401/03/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم اگر شرایط شما باثبات است و سطح قند خون بالا نیست در تزریقات نیز میتوانید بزنید اما جایی بزنید که مجهز به ترالی احیا باشد، نه بخاطر این دارو اصولا هر نوع تزریقات بهتر است در مراکز مجهز به امکانات احیا انجام شوند 🌷
عزیزم اگر شرایط شما باثبات است و سطح قند خون بالا نیست در تزریقات نیز میتوانید بزنید اما جایی بزنید که مجهز به ترالی احیا باشد، نه بخاطر این دارو اصولا هر نوع تزریقات بهتر است در مراکز مجهز به امکانات احیا انجام شوند 🌷
1
1401/03/15
مامان آروشا کوچولو
من تزریقاتی زدم هفته ای دو تا
0
1401/03/15
سوال کننده
چشم خانم دکتر عزیزم🙏🙏🙏ممنونم از کمک و راهنماییتون مهربونم
0
1401/03/15
سوال کننده
ممنون گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




