با سلام و وقت بخیر
بچه من دو ماه و بیست و یک روزه با توجه به علائمی که داشت و به دکترش گفتم خارش لثه از الان شروع شده منتها به من گفتن هر وقت خیلی بی تاب بود استامینوفن بدم سوال بنده اینه که هر شب موقع خواب قطره بدم موردی نداره ؟چون خیلی بی قراره
در طول روز اصلا استفاده نمیکنم ممنون از شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



657
1401/03/02


