سلام
من امروز آزمایشاتم رو گرفتم.همه خوب بودن بجز
cbc وd3
شبکه بهداشت گفت: قرص فروس سولفات رو شبی ۲تا بخور
متخصص زنان گفت: هماتینیک بخور
دکتر داروخانه که از دوستانم هست گفت فیفول بخور
درضمن دکتر متخصص زنان درمورد d3گفتن روزهای زوج ۱۰۰۰واحد وروزهای فرد۲۰۰۰واحد d3مصرف کنم
میخواستم نظر شما رو هم بپرسم
از نظر شما کدوم قرص آهن رو بخورم بهتره؟
اخه نظرات شماخیلی خوب هستن🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



583
1401/02/29




