سلام پزشک عزیز و خانم های عزیز
من یه هفته از موعدم گذشته امروز صبح که از خواب بیدار شدم دوتا قطره صورتی کوچیک خون قرمز روشن مثل خونی که دست زخم شده باشه دبدم رو شورتم با دستمال هم پاک کردم یه قطره قرمز روشن بود و دیگه هرچی چک کردم چیزی ندیدم.الان هم باز یه لک قهوه ای دیدم اندازه یه سکه دستمال کشیدم اولش یکم صورتی شد دستمال بعد دیگه چیزی ندیدم نوار بهداشتی هم گذاشتم هیچی نیومده همیشه موقع ادرار کردن اگه لک میدیدم یه چند قطره خون میدیدم که ازم میاد یا رگ خونی ولی الان هیچی ندیدم به نظرتون دارم پریود میشم یا لک لانه گزینی هست؟
پرسش (1401/02/26):
لک لانه گزینی یا لک پریودی(عکس)
13920
97
1401/02/26
سوال کننده
0
1401/02/26
❤azita❤ rb
بی بی بزن انشالله بارداری
0
1401/02/26
ماه 💙
سلام غزاله خوبی عزیزم
0
1401/02/26
🙃 asa
بیبی بزن فردا
ایشالا بارداری عزیزم🙏
ایشالا بارداری عزیزم🙏
0
1401/02/26
ماه 💙
من تو بارداری قبلیم دو سه قطره خون روشن دیدم دو روز بعدش بی بی مثبت زدم مثبت بود
0
1401/02/26
سوال کننده
بی بی تا دو روز پیش میزاشتم منفی بود
0
1401/02/26
ماه 💙
ان شاالله برای توام مثبته
0
1401/02/26
❤azita❤ rb
انشالله الان دیگ مثبت میشه
0
1401/02/26
سوال کننده
سلام فداتشم توخوبی عزیزدلم
0
1401/02/26
سوال کننده
خداکنه
0
1401/02/26
سوال کننده
وای کاش برای منم مثبت میشد ولی فکر نکنم اخه یه هفته از موعد گذشته
0
1401/02/26
سوال کننده
کاش بشه واقعا
0
1401/02/26
سوال کننده
احساس میکنم دهانه رحمم باز شده یعنی دارم پریود میشم؟
0
1401/02/26
khatoon mahdavi
سلام بی بی بزن انشالله بارداری
0
1401/02/26
ماه 💙
قربونت گلم
0
1401/02/26
ماه 💙
ان شاالله میشه عزیزم
فردا صبح بیبی بزن اعلانمو روشن میزارم منتظر خبر خوشت هستم
فردا صبح بیبی بزن اعلانمو روشن میزارم منتظر خبر خوشت هستم
0
1401/02/26
سوال کننده
حتما فردا میزارم اگه پریود نشدم
0
1401/02/26
ماه 💙
نمیشی توکل ب خدا
0
1401/02/26
سوال کننده
انشاالله هرچی خدا بخواد
0
1401/02/26
سوال کننده
انشاالله واسه همه اقدامی ها بخواد🙏🙏🙏🙏
0
1401/02/26
سوال کننده

0
1401/02/26
سوال کننده
چند قطره پایین واسه صبح بالایی واسه عصر
0
1401/02/26
فاطمه ......
انشالله لک لانه گزینی باشه عزیزممم🙏😍
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
سلام غزاله خوبی گلم
الان تو تاپیکی که بی بی چک زده بودی چند ماه پیش بودم
ان شاءالله زودتر باردار میشی عزیزم
الان تو تاپیکی که بی بی چک زده بودی چند ماه پیش بودم
ان شاءالله زودتر باردار میشی عزیزم
1
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
یلدا سقط کردی؟
1
1401/02/26
سوال کننده
انشاالله خداکنه عزیزم😖🙏
0
1401/02/26
سوال کننده
فداتشم فاطمه جون اره هرماه همش میخوره تو ذوقم با پریود شدنم انشاالله همه نتیجه بگیرن .انشالله خبر بارداری تو بزاری و خوشحالمون کنی😍😍😘😘😘😘
0
1401/02/26
سوال کننده
اره عزیزم یلدا سقط کرد 😔😔
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
خدا نکنه عزیزم
خیلی وقته نبودم
تو فکرش نباش عزیزم استرس داشته باشی خیلی بده برات
خیلی وقته نبودم
تو فکرش نباش عزیزم استرس داشته باشی خیلی بده برات
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
ممنون گلم
ان شاءالله تو هم زودتر نی نی دار بشی 😍😍😍😍😍
ان شاءالله تو هم زودتر نی نی دار بشی 😍😍😍😍😍
0
1401/02/26
سوال کننده
اره گلم نبودی ولی همیشه تو فکر ماهستی.فداتشم اره دیگه باید ریلکس باشم عادت کنم
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
آخی عزیزم سقط خیلی بده خدا نصیب هیچکسی نکنه
0
1401/02/26
سوال کننده
انشاالله حاجت روایی همه😍😍🙏🙏🙏
0
1401/02/26
سوال کننده
خیلی واقعا تجربه اش نکردم ولی انشاالله خدا به همه سالم بده😔🙏
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
سعی کن استرس و از خودت دور کنی
شکرگزاری رو شروع کن
خودتو رحمتو تقویت کن
شوهرت مشکل نداره؟
مشکل خودت چیه؟
شکرگزاری رو شروع کن
خودتو رحمتو تقویت کن
شوهرت مشکل نداره؟
مشکل خودت چیه؟
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
ان شاءالله اصلا تجربش نکنی
همون اول بارداری سالمی داشته باشی سالم بیاد تو بغلت
همون اول بارداری سالمی داشته باشی سالم بیاد تو بغلت
0
1401/02/26
سوال کننده
شوهرم نمیره آزمایش میترسه😞😞😞
0
1401/02/26
❣️a❣️ .s
انشالله لک لانه گزینی باشه
0
1401/02/26
سوال کننده
پلی کیستیک هستم ولی خوب شدم دارو دیگه نمبخورم
0
1401/02/26
سوال کننده
الهی به حق 5تن اول خودت عزیزدلم 😘😘😘😘😘
1
1401/02/26
سوال کننده
خداکنه عزیزم ولی نمیدونم هرچی خدا بخواد
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
اوه از چی میترسه آخه
خو بهش بگو برو مگه میخوان بخورنت یه آزمایشیه انجام میدی تموم
اینجوری فقط تو در تلاشی که
خو بهش بگو برو مگه میخوان بخورنت یه آزمایشیه انجام میدی تموم
اینجوری فقط تو در تلاشی که
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
این یه مسیریه که دوطرف باید برن یه طرفه که نمیشه
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
خداروشکر عزیزم
0
1401/02/26
fatemeh امید به خدا😍
فدات شم عزیزدلم 😍😍😍
0
1401/02/26
سوال کننده
دقیقا حالا راضی شده اگه پریود شدم بره
0
1401/02/26
سوال کننده
دقیقا فداتشم
0
1401/02/26
زهراا🤲خدایا شکرت
داری پریود میشی خوشگلم
1
1401/02/26
سوال کننده
اره عزیزم همین فکر رو میکنم
1
1401/02/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جان دلم هر دو احتمال در چنین شرایطی مطرح است، بنابراین تنها راهکار این است که یا فردا آزمایش خون انجام دهید و یا اینکه فعلا صبوری کنید و اگر تا آخر هفته خونریزی آغاز نشد آنگاه برای انجام آزمایش خون اقدام کنید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 💗
جان دلم هر دو احتمال در چنین شرایطی مطرح است، بنابراین تنها راهکار این است که یا فردا آزمایش خون انجام دهید و یا اینکه فعلا صبوری کنید و اگر تا آخر هفته خونریزی آغاز نشد آنگاه برای انجام آزمایش خون اقدام کنید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 💗
1
1401/02/27
سوال کننده
سلام چشم پزشک محترم ممنون از راهنماییتون
1
1401/02/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا غزاله جانم 💓💗💓
1
1401/02/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|11_col
0
1401/02/27
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/02/27
fatemeh امید به خدا😍
دیگه ول کن غزاله بزار دکتر استراحت کنه
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1401/02/27
سوال کننده
چشم عزیزم 😁😁😁
0
1401/02/27
ماه 💙
ارع متاسفانه
0
1401/02/27
ماه 💙
سلام غزاله چیکار کردی بی بی نزدی؟
0
1401/02/27
سوال کننده
سلام یلدا خوبی عشقم؟نه امشب رفتم گرفتم انشالله فردا صبح میزنم
0
1401/02/27
سوال کننده
من شنیدم که بعد از موعد لک لانه گزینی اتفاق نمیوفته راسته؟
0
1401/02/27
f ff
عزیز مارو بیخبر نزار
0
1401/02/27
سوال کننده
حتما خبرشو میزارم اینجا عزیزم
0
1401/02/28
سوال کننده
کسی میدونه ؟
0
1401/02/28
غزاله ........
عزیزم شاید لقاح دیر باشه
بی بی بزن یا آزمایش بده
بی بی بزن یا آزمایش بده
0
1401/02/28
سوال کننده
سلام من امروز صبح بی بی زدم
0
1401/02/28
سوال کننده

اینطوری شد همون لحظه اول
0
1401/02/28
سوال کننده
رفتم آز جوابش منفی بود
0
1401/02/28
سوال کننده
ظهر قبل از اینکه جوابمو بگیرم باز بی بی زدم از مارک دیگه یکیش منفی شد یکی یه هاله خیلی محو داشت
0
1401/02/28
سوال کننده

از مارک ویتاساین بود که منفی شد
0
1401/02/28
سوال کننده

از مارک روژان خودکاری هم یه هاله محو داشت
0
1401/02/28
سوال کننده
عزیزم فعلا با این بی بی چک ها و ازمایشی که دادم سردرگمم
0
1401/02/28
سوال کننده
دیگه میتونم جوشانده بخورم؟یابازم صبر کنم؟ دوروز پیش لک دیدم دیگه چیزی ندیدم😞
0
1401/02/28
.... .
تیتر دادی ؟
0
1401/02/28
سوال کننده
نه عزیزم معمولی
0
1401/02/28
ماه 💙
سلام خوشگلم عکس بی بی هات برام باز نمیشه کاش تیتر بتا میدادی بنظرم صبر کن اگ پریود نشدی برو تیتر بده عزیزم
0
1401/02/28
سوال کننده
فداتشم به خانومه گفتم تیتر بتا میخوام معمولی رو واسم نوشت😞چندروز دیگه صبر میکنم پریود نشدم میرم تیترمیدم خیالم راحت شه
0
1401/02/28
ماه 💙
ان شاالله هرچه خیره همون بشه بهترینارو برات میخوام عزیزدلم ♥️
0
1401/02/28
سوال کننده
فداتشم عزیزم دلم ممنونم انشاالله جای نی نی هات سبز شه به زودی و باخبر خوش بیای اوما.انشاالله هرزمان قسمتم شد مادرشم و همه خانم های اقدامی😘😘😘😘😘
0
1401/02/28
ماه 💙
خدانکنه گلم 😘♥️
ان شاالله خدا از دهنت بشنوه قشنگم ♥️ من مطمئنم مادر میشی فقط باید صبور باشی ان شاالله خدا قسمت همه بکنه،♥️♥️🥰
ان شاالله خدا از دهنت بشنوه قشنگم ♥️ من مطمئنم مادر میشی فقط باید صبور باشی ان شاالله خدا قسمت همه بکنه،♥️♥️🥰
0
1401/02/28
سوال کننده
فداتشم مطمئنم زود زود همه ی ما مادر میشیم و روزهامون رو با نی نی هامون میگذرونیم😍😍😍❤💗❤❤💗
0
1401/02/29
فاطمه ......
من فردای موعدم دیدم
لقاحم دیر بود
لقاحم دیر بود
0
1401/02/29
فاطمه ......
نه نخور
0
1401/02/29
.... .
کاش تیتر داده بودین
حالا یکم صبر کنید اگه پریود نشدین تیتر بدین
ایشالله که باردارین 🙏
حالا یکم صبر کنید اگه پریود نشدین تیتر بدین
ایشالله که باردارین 🙏
0
1401/02/29
سوال کننده
اهان خب پس
0
1401/02/29
سوال کننده
باشه عزیزم
1
1401/02/29
سوال کننده
انشاالله بازم صبر میکنم ببینم چی پیش میاد واسم😘😘😘🙏🙏🙏
1
1401/02/29
سوال کننده
من پریود شدم😭😭😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




