تو سیکل ای وی اف بودم.دارو تحریک تخمدان استفاده کردم.روز عمل منصرف شدم و نرفتم.سونو رفتم هایپر شده بودم.دکتر یه سری قرص و دارو بهم داد...الان از صبح تا شب هیچی نمیتونم بخورم.یه کف دست نون هم میزارم دهنم ترش میکنم هی اوق میزنم.بخاطر عوارض سینال اف و...هست اینا؟؟؟یا معدم مشکل پیدا کرده و ربطی به داروها نداره؟؟
0
1401/02/22
سوال کننده
چیکار کنم تو عمرم معده خالی انقد حالت تهوع نداشتم😔🥺
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
اره عزیزم بخاطر هایپر شدنته
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
منم همینجور بودم
0
1401/02/22
سوال کننده
چیکار کردین که بهتر شدین؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
تو همون دوغ شور و خیارشور و نوشابه و اینارو مصرف کن آب تو دلت ک دفع بشه درست میشه همه چی
0
1401/02/22
سوال کننده
من ۱۹ ام باید عمل میرفتم ک نشد..
از نوزدهم بیستم این وضعم و دارم
از نوزدهم بیستم این وضعم و دارم
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
من اینایی ک گفتم و خوردم ب اضافه سفیده تخم مرغ ابپز روزی ده یا پونزده تا
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
خیره ان شاالله دفه بعد
0
1401/02/22
سوال کننده
هیچی از گلوم پایین نمیره اصلا😭خودمم خونه تنها هستم.دلم اینا درد داره زیاد بلند نمیشم فقط دراز کش هستم
0
1401/02/22
سوال کننده
یااااااااااا ابولفضل
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
من حتی از بوی تخم مرغ و هرغذایی بدم میومد عین زنای حامله ...جوری ک سفیده ابپز و با ماسک میکس میکردم ک بتونم قورت بدم
0
1401/02/22
سوال کننده
۱۵ تااااااا
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
اره ولی خیلی خیلی تاثیر داره ها
0
1401/02/22
سوال کننده
خدایی خودت این کارا رو میکردی؟؟
من عین جنازه ها افتادم یهگوشه
من عین جنازه ها افتادم یهگوشه
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
البته من روز عمل پانکچر سه تا ویال البومینم زدم
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
ن عزیزم خواهر و مادرم
0
1401/02/22
سوال کننده
عمل نشدم من
میترسم تخمک ها آزاد نشن کیست بشه🤦♀️🤦♀️
میترسم تخمک ها آزاد نشن کیست بشه🤦♀️🤦♀️
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
نمیشه ان شاالله دلیل خاصی داشتی منصرف شدی؟؟از عمل
1
1401/02/22
سوال کننده
خوبه باز.خدا خیرشون بده
0
1401/02/22
سوال کننده
با شوهرم اختلاف داشتم گفتم پای یه بچه هم تو زندگی که بحث هست باز نکنم
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
ان شاالله هرچی صلاحته همون برات پیش بیاد
0
1401/02/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
چند تا تخمک از شما برداشتن؟؟چند تاش جنین شد؟؟
چند تا تخمک از شما برداشتن؟؟چند تاش جنین شد؟؟
0
1401/02/22
💜 فاطیما 💜
اگر بهتر نشدی برو ی سونو بده خدایی نکرده شکمت آب نیاورده باشه
0
1401/02/22
سوال کننده
من عمل نرفتم
سونو ک رفتم گفت ۲۲ تا میبینم
تخمدان هات فوق العاده بزرگ شده
سونو ک رفتم گفت ۲۲ تا میبینم
تخمدان هات فوق العاده بزرگ شده
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
من ۴۰ تا تخمک بود ک ۲۲ تاش جنین شد ولی باز ۱۰ تاش دوروزه رشد نکردن ۱۲ تاش موند
0
1401/02/22
سوال کننده
داخلم انگار زخمه دستشویی رفتنی هم با لرز میرم میترسم برم سونو
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
بله راست میگه دوستمون
0
1401/02/22
سوال کننده
خداروشکر باز دوازده هم عالیه
چندمین انتقال مثبت شدین شما؟؟چند تا هر سری انتقال میدن؟؟
چندمین انتقال مثبت شدین شما؟؟چند تا هر سری انتقال میدن؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
ولی خب وقتی اب خیلی باشه با عمل میکشنش
0
1401/02/22
سوال کننده
دراز میکشم انگار دارم غرق میشم😢
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
من انتقال اول ۴ تا نی بود هرکدوم سه تا جنین دفه اولم سه تا انتقال دادن
0
1401/02/22
سوال کننده
سه تا انتقال دادن بار اول مثبت شدین😍به سلامتی
الان چند قلو هست نی نی تون؟؟
الان چند قلو هست نی نی تون؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
حالا اگ برات مقدور بود ی چک بکن من دوروز بعد از عمل سونو شدم اب بود ولی ن خیلی زیاد چون هرچی میخوردم حالم بد میشد خودم دوسداشتم با عمل بکشن زودتر خوب بشم ولی دکتر موافقت نکرد
0
1401/02/22
سوال کننده
با عمل چطوری میکشن؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
اره خب من اخه قبلا ۴ بار طبیعی باردار شده بودم و سقط داشتم اولش دوقلو بودن ولی ۸ هفته یکیش رشدش متوقف شد یکیش برام موند خداروشکر
0
1401/02/22
سوال کننده
همین بیمارستانای معمولی رفتین گفتین هایپر شدم؟؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
منکه خیلی اصرار کردم دگتر حتی گف اگ میخوای بدون بیهوشی بکشم اب و خودم ترسیدم گفتم همون چیزارو میخورم ...لابد راحته ...ولی اصلش انگار بیهوشی داره
0
1401/02/22
سوال کننده
خداروشکر.ایشالله چند ماه دیگه نی نیت بغلته🥰🙏
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
من توی همون کیلینیک ناباروری رفتم از قبل عملم معلوم بود ک دلم اب اورده برا دسشویی کردن خیلی دلم درد میگرفت و دکترم سونو کرد گب اره هایپری
0
1401/02/22
سوال کننده
با بیهوشی از همون واژن هست؟؟یا روی شکم؟؟
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
فدات اره ب امیدخدا
1
1401/02/22
مامان بچه ها m
نمیدونم احتمالا از واژن باشه بنظرم
0
1401/02/22
سوال کننده
انقدرم بی حال هستم
انگار گشادی گرفتم😅
زورم میاد پاشم یه کاری بکنم
انگار گشادی گرفتم😅
زورم میاد پاشم یه کاری بکنم
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
طبیعیه من تا ی هفته استراحت کردم
0
1401/02/22
سوال کننده
برم زنگ بزنم به مامانم بگم. برا دکتر رفتن
مامانم پیشم باشه دکتر رفتن برام راحت تره باز🤦♀️
مامانم پیشم باشه دکتر رفتن برام راحت تره باز🤦♀️
0
1401/02/22
سوال کننده
یه سرمی چیزی بزنن باز یه خورده آدم بهتر میشه
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
اره خب درسته ک ادم دلش نمیاد ولی بدون کمک گرفتن نمیشه
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
احتمال داده سرم آلبومین بزنن برات
0
1401/02/22
سوال کننده
خیلی از مردا درد زنا رو نمیفمن اصلا
از دشمن بدترن...
از دشمن بدترن...
0
1401/02/22
سوال کننده
حالت تهوع و بهتر میکنه؟من معدم تو دهنمه
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
عزیزم میفهممت هیچکس بدون مشکل نیست انشاالله خدا کمک همه مون کنه
0
1401/02/22
مامان بچه ها m
اره خب اون اب شکمو دفع میکنه همون سفیده تخم مرغم آلبومین داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- خانمای عزیزی که آی وی اف کردن یا اطلاعاتی ازش دارن لطفا بیان
- آی وی اف بعد از دو بارداری مشکل دار
- اطلاعات درمورد ای وی اف رهنمایم کنید لطفا
- غزل دلاور که اهل بانه ایی میشه یه لحظه بیای 🗣🗣🗣
- تفسیر آزمایش همسر
- بچه های که ای وی اف دارن انجام میدن بیان
- خانم هایی ک ای وی اف انجام دادن میشه بیاین
- هزینه ی ای وی اف در اصفهان
- آزاد نشدن تخمک حتی با دارو



464

