دوستان من ای او دی گذاشتم (دستگاه)الان بعد از دستکاه دومین باره که دارم پریود میشم خیلی خیلی خونریزیم شدیده سری اول اینجوری نبود هم دردیکم دارم هم خونریزیم خیلی شدیده الان روزسومم ولی خیلی شدیده بنظرتون طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



314
1401/02/19



