سلام
برای رشد موی کودک چه کارهایی میتونم انجام بدم ؟
دخترم حدودا ۳ سالشه ولی رشد موهاش خوب نیست خیلی هم موهاش جون نداره هراز گاهی ته موهاشو یکم قیچی می کنم ولی موهاش زود بلند نمیشه تقریبا نسبت به همسن و سالاش موهاش کوتاهه و رشد زیادی نداشته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1086
1401/02/07







