سلام و وقت بخیر
من با توجه به اینکه در سیکل انتقال جنین هستم، روز ۲۱ سیکل خراش آندومتر انجام دادم و بعد تا دو روز لکه بینی داشتم، دکتر گفتن تاثیری روی سیکل قاعدگی نداره ولی از دیشب که ۴ روز از خراش میگذره خونریزی پیدا کردم( در حالی که ۶ روز تا موعد و شروع سیکلم زمان مونده و معمولا سیکل منظمی دارم) حالا نگرانم این خونریزی شروع سیکل قاعدگی هستش یا مربوط به خراش آندومتره؟ از طرفی اگر مربوط به قاعدگی باشه زمان رو برای شروع داروها از دست نمیدم؟ چون تا دو روز آینده به پزشک دسترسی ندارم.. ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1483
1401/02/04


