سلام هرکس دوست داشت به زوج های نابارور کمک کنه از طریق #۳۱۳۱*۷۸۰*
برنامه سمت خدا
راه های واریز رو در عکس زیر میذارم
التماس دعا
پرسش (1401/01/31):
🙏کمک به زوج های نابارور به عشق امام علی ع در استانه شبهای قدر👈برنامه سمت خدا
431
44
1401/01/31
سوال کننده
2
1401/01/31
سوال کننده

1
1401/01/31
سوال کننده

3
1401/01/31
فریبا Barao
عه خاهر خودمون پول نداریم دکتر درست حسابی بریم علت ناباروری بدونم
2
1401/01/31
سوال کننده
عزیزم هرچقدر در توانت هست میتونی کمک کنی حتی ۵هزار
ولی مطمعن باش خیر و دعاش میاد تو زندگیت
ولی مطمعن باش خیر و دعاش میاد تو زندگیت
1
1401/01/31
سوال کننده
من اینوگذاشتم هرکی دوست داشت در توانش بود کمک کنه
ان شاالله گره از کار همه باز بشه
ان شاالله گره از کار همه باز بشه
0
1401/01/31
فاطمـه
خیلی ممنون ک گذاشتی حنانه جان🙏🏻🌸💗
0
1401/01/31
سوال کننده
خواهش میکنم
0
1401/01/31
Shima 💞💜💞
🙏🙏🙏🙏💞
4
1401/01/31
mahtab ...
اصلا من کاری به این ندارم که خودم و امثال من چقدر خرج دوا درمون خودمون میکنیم و بازم لنگیم برام جای سواله کسی که تو این شرایط اقتصادی نمیتونه هزینه درمان خودش رو بده چه جوری دلش میاد یه بچه به دنیا بیاره ؟؟؟ اونم به امید کمک و هدیه و صدقه دیگران؟؟؟
2
1401/01/31
mahtab ...
میدونم همه دوست دارن مادر بشن ولی این خودخواهی رو درک نمیکنم بچه داشتن به هر قیمتی؟؟ باشه اصلا درمان ناباروی خودشون رو انجام دادن که پولشو ندارن چه جوری ازعهده خرج سونو و آزمایش و زایمان و هزارتا خرج دیگه بربیان؟؟؟؟ درسته خدا روزی رسونه ولی نه اینکه از بالا برات خرج بچتو تو زنبیل بفرسته پایین
1
1401/01/31
mahtab ...
یه نگاه به کودکان کار بندازین بعد
3
1401/01/31
سوال کننده
من نظر خودمو میگم
ببین خود من الان شرایط اینو دارم هرماه خرج بچمو بده خداروشکر میرسونیم ولی شاید پول مازادی نباشه ک بخوام هزینه درمان یا ای وی اف بدم
بعدم میدونید ک ای وی اف ممکنه با یبار نگیره
اینجا ما اون هزینه مازاد جور میکنیم
ببین خود من الان شرایط اینو دارم هرماه خرج بچمو بده خداروشکر میرسونیم ولی شاید پول مازادی نباشه ک بخوام هزینه درمان یا ای وی اف بدم
بعدم میدونید ک ای وی اف ممکنه با یبار نگیره
اینجا ما اون هزینه مازاد جور میکنیم
1
1401/01/31
سوال کننده
دختر همسایه ماهم با همین طرح بچه دار شدن خداروشکرم زندگیشون خوبه
2
1401/01/31
سوال کننده
و اینکه تو فامیل نزریک خودم بودن ک وضع اقتصادی افتضاح بوده و وقتی بچه اومد وااااقعا گشایش ایجاد شد
خدامیدونه الان خونه ماشین و شرایط عالی دارن خداروشکر
۳تاهم بچه دارن
خدامیدونه الان خونه ماشین و شرایط عالی دارن خداروشکر
۳تاهم بچه دارن
3
1401/01/31
سوال کننده
بخدا حسن ظن داشته باش من مطمعن باش با همون زنبیل خرج بچتو میفرسته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 🌺🌺🌺🌺✔✔👈 طرح فرزندان غدیر برنامه سمت خدا برای زوج های منتظر🌺🌺🌺🌺
- 💚❤💚❤صدقه همیشه جاری👈👈کمک به زوج های نابارور که مشکل مالی دارن در برنامه سمت خدا👈سایت برنامه سمت خدا یا کمک مستقیم 👇 کد دستوری *733* 55# ستاره ۷۳۳ستاره ۵۵ مربع
- ❌❌🎁🎁کمک به زوج های نابارور در برنامه سمت خدا🎁🎁❌❌
- 📣کمک به زوج های نابارور در برنامه سمت خدا📣
- خورشید جان عزیزم هستی... این پیامک برا من اومده چیکار کنم حالا
- سلام عزیزان خوبین؟بچه میاین یکم راهنماییم کنین؟




