سلام خسته نباشید ممنون میشم آزمایش منو تفسیر کنید 🙏
0
1401/01/16
سوال کننده

0
1401/01/16
سوال کننده

0
1401/01/16
باران روشن فکر
مقادیری که با ابی نشان داده شدند یه مقدار کم هستند
0
1401/01/16
باران روشن فکر
مثل اهن
0
1401/01/17
پزشک اوما
سلام جان دلم
دلیل انجام آزمایش چه بوده و در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید؟
دلیل انجام آزمایش چه بوده و در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید؟
0
1401/01/17
سوال کننده
عزیزم این ازمایش خودم نیس ازمایش خواهرمه متأسفانه دکترشون نبودن تا اردیبهشت مطب نیستن خواهرم ازمن خواست ازمایششو اینجا بذارم تا شما کمکش کنین بله خواهرم خیلی دیر به دیر پریود میشه وصورتش پر جوش شده حتی بعضی وقتا دوماه پریود نشده بعد پریود شده ایشون مجرد هستن ویک سال پیش سونو سینه داده توی سینه اشون توده دیده شده دکتر گفته که سونو سینه اشو دوباره تکرار کنیم
0
1401/01/17
سوال کننده
خیلی نگران هستیم
0
1401/01/17
سوال کننده
خواهرم یک سال ونیم میشه که خیلی استرس بدی بهش وارد شداز همون اول که دچاراسترس شد پریودش بهم ریخت وبعداز چندماه خودش متوجه شد که یه چیزی توی سینه اشه وقتی سونو دادگفتن یه توده اس دکتر گفته بود شش ماه بعد تکرار کن که ببینیم توده بزرگ شده یا نه پریودش خیلی بهم ریخته تر شد صورتش پراز جوشای چرکی شد برای صورتش که دکتر رفت این ازمایشو بهش داد
0
1401/01/17
سوال کننده
شرمنده طولانی شد
0
1401/01/17
سوال کننده
🙏
1
1401/01/17
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده و اتفاقا ممنونم که شرح حال جامع و کامل دادید❤️
آزمایش روز چندم پریودشان انجام شده؟
آزمایش روز چندم پریودشان انجام شده؟
0
1401/01/18
سوال کننده
درست نمیدونم عزیزم فک کنم روز سوم یا چهارمش بود
0
1401/01/18
سوال کننده
خانم دکتر خواهرم وقتی پریود میشه خیلی درد میکشه در حدی که دوتا دوتا مسکن میخوره تا بلکه دردش کم بشه
0
1401/01/18
پزشک اوما
عزیزم تنها نکته حائز اهمیت در آزمایش خواهر محترمتان کمبود شدید آهن است. برای یک ماه روزی دو عدد سیدرال فورت فارمانوترا یا فروس سولفات بخورند. ماه بعدی روزی یک عدد بخورند و بعد آزمایش را تکرار کنند
سونوگرافی از شکم و تخمدان ها انجام شده ؟قد و وزنشان چقدر هست؟ سطح تحرکشان چقدر است؟
سونوگرافی از شکم و تخمدان ها انجام شده ؟قد و وزنشان چقدر هست؟ سطح تحرکشان چقدر است؟
0
1401/01/18
سوال کننده
48کیلوهستن 160قدشون نه سونوگرافی انجام ندادن تحرکشون متوسطه
0
1401/01/18
سوال کننده
ممنون از توجه تون خانم دکتر🙏🙏🙏
0
1401/01/18
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌸خوشبختانه شاخص توده بدنی هم طبیعی هست. حتما یک سونوگرافی برای ارزیابی وضعیت تخمدان هم انجام بشود ممکن است در شروع سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان باشند، برحسب نتیجه سونوگرافی میتوانیم در مورد اقدامات موردنیاز برای خواهر گلتان تصمیم بگیریم🌱
1
1401/01/19
سوال کننده
ممنون عزیزم خیلی لطف کردین🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
0
1401/01/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💖💖
0
1401/01/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بارداری و قاعدگی نامنظم
- به هم خوردن سیکل قاعدگی با مصرف قرص اورژانسی
- تعیین سیکل پریودی . روز تخمک گذاری در قاعدگی نامنظم.
- نامنظمی قاعدگیییییییییییییی چطور درمان میشه بدون ریسک دارویی؟
- علت درد سینه و قاعدگی نامنطم چیست؟
- اقدام به بارداری و پریود نامنظم
- بدون تجویز پزشک میتونم کلومیفن مصرف کنم؟
- سنوسینه . آزمایش اسپرم . امپول آزاد سازی تخمک . داروهای تقویت اسپرم
- رنگ سیاه پریودیم ازچی میتونه باشه
- کیا قاعدگیشون نامنظمه ولی پلی کیستیک نیستن



311

