بچه ها توروخدا اگه کسی میتونه ب پشتیبانی خبر بده ک ب دکتر بگن زود جواب بده
پسرم ۲.۳تا سرفه پشت هم میزنه و خس خس گلو داره.تو این چندروز پیش چندنفر سرماخورده بودیم فکرکنم برااینه.چی بدم ک زود خوب بشه.دکترش هفته دیگه میاد نیستش ک ببرم.چی بدم برا سرفش؟
پرسش (1401/01/06):
خس خس گلو نوزاد و سرفه نوزاد ۵ماهه
365
16
1401/01/06
سوال کننده
0
1401/01/06
نسیم م
عزیزدلم.
اول اینکه انشاالله بسرعت خوب بشه.
این جور مواقع اینترنتی ویزیت شو
اسنپ دکتر
یا ساینا
یا پزشکت
بچه کوچیکه، چی میشه گفت آخه😔
دیفن هیدرامین داروشه آرامش میکنه.
بستگی داره عفونت داره که نیاز به آنتی بیوتیک باشه یا نه.
به نظرم اینترنتی ویزیت شو
اول اینکه انشاالله بسرعت خوب بشه.
این جور مواقع اینترنتی ویزیت شو
اسنپ دکتر
یا ساینا
یا پزشکت
بچه کوچیکه، چی میشه گفت آخه😔
دیفن هیدرامین داروشه آرامش میکنه.
بستگی داره عفونت داره که نیاز به آنتی بیوتیک باشه یا نه.
به نظرم اینترنتی ویزیت شو
0
1401/01/06
مریم سپهری
عزیزم احتمالا کروناست ببرش دکتر حتما
0
1401/01/06
مریم سپهری
چیزی ب اسم سرماخوردگی دیگه وجود نداره بچه منم کرونا گرفت دوماهه بود سرفه داشت اول و خس خس سینه من گذاشتم ب حساب رفلاکس. ب مرور بدتر شد دیگه شیر نخورد کرونا بود بستری شد
0
1401/01/06
نسیم م
مریم خوبی؟
بچهخوبه؟
بچهخوبه؟
0
1401/01/06
پزشک اوما
سلام مامان جان
شما باتوجه به سن دلبندتان باید به بیمارستان مراجعه کنید و درمان خودسرانه زیر 6 ماه آنهم بدون معاینه اصلا ممکن نیست، لطفا مساله را پیگیری کنید🌷
شما باتوجه به سن دلبندتان باید به بیمارستان مراجعه کنید و درمان خودسرانه زیر 6 ماه آنهم بدون معاینه اصلا ممکن نیست، لطفا مساله را پیگیری کنید🌷
0
1401/01/06
ساحل sh
عزیزم پسر منم دقیقا همین حالتارو داشت بردم دکتر . بهم پدی کاف و کیدی گریپ داد ۲ روز دادم خوب خوب شد
0
1401/01/06
سوال کننده
چ حالت هایی داشت.سحرجون تو توی سوال های من همیشه کمکم کردی
0
1401/01/06
ساحل sh
پسرم اول گرفتگی بینی داشت ، قطره ریختم براش . بعد سرفه های پشت سر هم داشت مثلا در روز ۳ الی ۴ بار ، ۳ تاسرفه میزد اول خشک بود بعد خلطی شد بردم دکتر همونارو داد
1
1401/01/06
سوال کننده
ساحل جان ابجی دکتر پسرم نیست.انشالله فردا میرم از داروخانه با مشورت دکتر داروخانه اینارو میگیرم.نحوه مصرفش رو هم بگو انشالله ک همونجوری استفاده کنم.البته دکتر داروخانه هم آشناست میگه
0
1401/01/06
ساحل sh
هر ۸ ساعت ۲/۵ سیسی
0
1401/01/06
ساحل sh
ولی با فاصله از هم بده من ۱ساعت بینش فاصله دادم
0
1401/01/07
سوال کننده
ساحل جان دکتر پسرت گفت ک سرماخوردگی یا خدایی نکرده کروناست؟
0
1401/01/07
سوال کننده
خدالعنت کنه مهمون های مارو.همشون مریض بودن خبرمرگشون اومدن خونمون بچمو مریض کردن.
0
1401/01/07
سوال کننده
نمیدونم کرونا داشتن یا سرماخوردگی بوده
0
1401/01/07
ساحل sh
والا من پرسیدم گفت سرما خورده ، داروهارو بدهدخوب میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




