اره من دخترم داشت ولی از بین رفت من 34 هفته رفتم سونو گفتن از بین رفت.. اگر تو خانواده خودت و همسرت سندروم دانی. وجود نداشته باشه نه مشکلی نداره یا خودت یا همسرت بیماری قلبی و اینا نداشته باشه... میتونی هم اکوقلب جنین انجام بدی تاخیالت راحت بشه
0
1400/12/24
سوال کننده
کیست آراکنوئید مغزبود؟ اسمش همین بود
0
1400/12/24
سوال کننده
نه مشکلی هیچکدوم نداریم
0
1400/12/25
سوال کننده
آراکنوئید با کوروئید فرق داره؟؟؟
0
1401/01/17
سوال کننده
رفتم سونو گفت اصلا کیست نبوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.