چرا اصلا بچه یک یکسال پاستوریزه نباید بخوره
زوده الان نده بهش
اگه وزن گیریش خوبه نده من از 5 دادم
پاستوریزه اصلا
یا شیر خشک بریز یا شیر خودت
اول فرنی رو درست کن کمی رقیق باشع بعد یک پیمونه شیر خشک قاطیش کن
داغش نکنی شیر خشک رو
چون شیر گاه حساسیت و نفخش بالاس
الان زوده واسه غذا بزار دیرتر شروع کن
غذای کمکی دردسر داره اگه وزنش خوبه دیرتر شروع کن
اول لعاب برنج بده بعد چندروز حریره بادوم
فرنی هم بهتره از شیر خودت باشه
چون رفلاکس داره دکتر گفت بهش غذا کمکی بدم
فقط گفت لعاب برنج حریره بادام و فرنی
یادم رفت ازش بپرسم فرنی رو با چی درست کنم
منکه اصلا فرنی به پسرم ندادم منم شیرم اونقد نبود که باش فرنی درست کنم ندی هم مهم نیست لعاب برنجو حریره حتما بده