سلام به پزشک اوما و دوستان عزیز
بچه ها من دیگه دارم دیونه میشم نمیدونم بچم چشه یه بند داره جیغ میزنه گریه میکنه پنجه پاهاشو محکم به هم می ماله فقط میگه سر پا باشم
رفلاکس پنهانم داشت امپرازول میخورد یه مدت قطعش کردم الان دو سه روزه دوباره دکتر گفت بهش بده ولی انگار نه انگار
در صورتی که قبلاً خیلی بچه آرومی بود زمین میداشتم تمام کارامو میکردم شبا راحت میخوابید الان اصلا آروم و قرار نداره شیرم که درست نمیخوره در حد ۳ ۴ دقیقه
ناگفتنه نماند دکتر بردم گفت بخاطر رفلاکسشه اما قبلا هم رفلاکس داشت اینجوری نبود یعنی مدام داره گریه میکنه گرسنه هست شیر نمیخوره 😭😭😭امروز ادرارش هم کمی تیره بود یعنی چه مشکلی داره؟؟۱
پرسش (1400/11/20):
بیقراری نوزاد ۴ ماهه
496
46
1400/11/20
سوال کننده
0
1400/11/20
setare ..
یبوست نیس؟
0
1400/11/20
سوال کننده
نه اصلا
0
1400/11/20
سوال کننده
واقعا کم آوردم این شیر نخوردنش هم که از همه بدتر
0
1400/11/20
سوال کننده
یعنی ممکنه بخاطر رفلاکس انقد اذیت باشه ؟
0
1400/11/20
setare ..
شاید شکمش یا گوشش درد میکنه
0
1400/11/20
setare ..
نمیدونم والا دختر من رفلاکسی نیس
0
1400/11/20
سوال کننده
اتفاقا خودمم همین فکرو میکردم تو یه هفته اخیر سه بار دکتر بردم معاینش کرد گفت نه گلو درد نه گوش نه بدن درد
0
1400/11/20
سوال کننده
خوش بحالت
0
1400/11/20
فرشته m
تو چهارماه این اتفاق میافته باهاش مدارا کن ببین تو خواب میتونی بهش بدی هروقت خودش میلش کشید شیرمیخورن تازه داره هوشیارمیشه
0
1400/11/20
باران .
یه کم اب قند بهش بده شاید تشنه باشه
1
1400/11/20
باران .
وقتی پاهاشو به هم میکشه مشکل دل درده یه کم تو کمرشو باروغن زیتون چرب کن
بارهنگ هم شنیدم خوبه بدی بهش
ادرارش که تیره شده بدنش کم اب شده چون شیر نمیخوره
بارهنگ هم شنیدم خوبه بدی بهش
ادرارش که تیره شده بدنش کم اب شده چون شیر نمیخوره
0
1400/11/20
سوال کننده
بارهنگ برای چی خوبه ؟چه جوری بهش بدم
0
1400/11/20
سوال کننده
فکر نمیکنم دلش باشه آخه بهش کولیکز هم میدم
0
1400/11/20
سوال کننده
واقعا درمونده شدم ☹️
0
1400/11/20
سوال کننده
داروی رفلاکسش چند روزه اثر میکنه ؟از دوشنبه دارم بهش میدم
0
1400/11/20
setare ..
بجاش اونقدر نق نق میکنه از صب تا شب فقط مشغولشم دیگ بزرگتر شده خیلی اذیت میکنه میگ فقط پیشم باش بغلم کن
تنهایی بزور میرسم هم بچه هم کار خونه
دیشب تا ساعت دو نخوابید چندبارم واسه شیر بیدار شد
صبم هفت و نیم بیدار شد
تنهایی بزور میرسم هم بچه هم کار خونه
دیشب تا ساعت دو نخوابید چندبارم واسه شیر بیدار شد
صبم هفت و نیم بیدار شد
0
1400/11/20
Sahar @
شاید لثه اش اذیت میکنه میخواد دندون در بیاره
1
1400/11/20
yasi
هیچی مثل بی اشتهایی و شیر نخوردن یه مادرو اذیت نمیکنه واقعا بقیه رو میشه تحمل کرد
0
1400/11/20
Sahar @
من پسرم یه موقع هایی جیغ میزنه چند روزم نخوابید دکترش پدی لاکت داد الان دو روزه بهش میدم بهتر شده
0
1400/11/20
سوال کننده
دقیقا یعنی قبلا سر پا راه میرفتم بهش شیر میدادم الان اونجوری هم نمیخوره 😞
0
1400/11/20
سوال کننده
پدی لاکت هم میدم دردم بیشتر این شیر نخوردنشه شیر خشکم درست میکنم با قطره چکون بهش میدم دو سه تا که میخوره دیگه جیغ میزنه نمیخوره
0
1400/11/20
yasi
پسر منم،من که دیگه امروز رد دادم نشستم وسط خونه به زار زدن چقدر سخته بچه ات شیر نخوره
0
1400/11/20
سوال کننده
بخدا منم یه هفته ای هست اینجوری بد قلق شده امروز با یه مصیبتی شیرش دادم
دلم گرفته خیلی از زندگی سیر شدم 🥺
دلم گرفته خیلی از زندگی سیر شدم 🥺
0
1400/11/20
yasi
همش به شوهرم میگه توروخدا دعاکن خدا توان بهم بده کم نیارم فقط
1
1400/11/20
سوال کننده
انشالا خدا به هممون توانایی مضاعف بده
من که دیگه از غصه نه خواب دارم نه خوراک چقدر بچه داری سخته خدایاااا
من که دیگه از غصه نه خواب دارم نه خوراک چقدر بچه داری سخته خدایاااا
0
1400/11/20
Mary S
عزیزم طبیعیه بچه منم هرچند وقت یکبار همینجوری میشه
شیر نمیخوره
خوب نمیخوابه
مدام نق نق که بغلم کن راه ببر
در حالیکه کلا بچه آرومی بود اصلا کاری به کارم نداشت
اما از 4 ماهگی اینجوری شد
منم واقعا کم آوردم اما خب بچه ست دیگه دست خودش نیست باید باهاشون مدارا کنیم
شیر نمیخوره
خوب نمیخوابه
مدام نق نق که بغلم کن راه ببر
در حالیکه کلا بچه آرومی بود اصلا کاری به کارم نداشت
اما از 4 ماهگی اینجوری شد
منم واقعا کم آوردم اما خب بچه ست دیگه دست خودش نیست باید باهاشون مدارا کنیم
1
1400/11/20
سوال کننده
خوب شیرشونو بخورن نوکرشونم هستیم 😂
0
1400/11/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم تغییر رنگ ادرار احتمال عفونت ادراری را مطرح می کند و باتوجه به بی قراری دلبندتان من توصیه میکنم مجددا به متخصص اطفال مراجعه کنید تا با انجام بررسی های لازم، درمان مناسب انتخاب گردد 🌷
عزیزم تغییر رنگ ادرار احتمال عفونت ادراری را مطرح می کند و باتوجه به بی قراری دلبندتان من توصیه میکنم مجددا به متخصص اطفال مراجعه کنید تا با انجام بررسی های لازم، درمان مناسب انتخاب گردد 🌷
1
1400/11/20
سوال کننده
ممنون دکتر جان فقط صبح اینجوری بود بعدش دیگه نرمال بود
تقریبا یک ماه پیش هم آزمایش عفونت ادراری داده نیازه دوباره ببرم برای آزمایش؟
تقریبا یک ماه پیش هم آزمایش عفونت ادراری داده نیازه دوباره ببرم برای آزمایش؟
0
1400/11/21
پزشک اوما
بی قراری دلبندتان چطور شده؟
0
1400/11/21
سوال کننده
نسبت به روزای قبل از دیشب یه کوچولو بهتره اما خواب نا آرومی داره
امروز باز پوشکشو باز کردم یه قسمتش تیره هست
علائم عفونت ادراری چیه دکتر جان؟
امروز باز پوشکشو باز کردم یه قسمتش تیره هست
علائم عفونت ادراری چیه دکتر جان؟
0
1400/11/21
سوال کننده

ببخشید به این صورته؟ ممنون میشم بگید نیاز هست ببرم برای آزمایش یا نه🙏
0
1400/11/21
پزشک اوما
عزیزم ادرار اول صبح به این شکل هست یا سایر ساعات روز هم این حالت رو دیدید؟
0
1400/11/21
سوال کننده
اول صبح
0
1400/11/21
سوال کننده
دو سه روزه بهش آب سیب میدم ممکنه بخاطر اون باشه ؟
0
1400/11/21
پزشک اوما
چرا به نوزاد 4 ماهه آب سیب می دهید؟ تغذیه تکمیلی شروع شده؟ از کی؟؟
0
1400/11/21
سوال کننده
آخه دکترش گفت میشه روزی یک قاشق غذاخوری بدین و همینطور فرنی رو براش شروع کردم به دستور پزشکش الان دو سه روزی هست غذای کمکی رو شروع کردم اونم گفتن از روزی یه قاشق غذاخوری شروع کنید هر روز یه قاشق اضافه کنید
0
1400/11/21
سوال کننده
نباید آب سیب داد؟
0
1400/11/21
پزشک اوما
نه جانم تا ماه هشتم آب میوه نباید بدهید. فعلا آب میوه را قطع کنید و ببینید دلبندتان چه تغییری کرده و شرایط را گزارش دهید❤️
0
1400/11/21
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون لطف کردید 🌺🌹
0
1400/11/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




