باسلام خدمت دکتر و مامانا پسر از دیروز تب و بی حالی داشت دکتر بردم براش شربت ازیترو استامینفون و زینک داد حالا دستورشو نداده خودم دوازده ساعتی دادم ازیترو رو استامینفون هم ۸ ساعتی و شش ساعتی دادم تبش میاد پایین دوباره میره بالا ممنون میشم دستور و اندازه شربتارو بهم بگید واقعا گیج شدم نمیدونم چیکار کنم 😭
پرسش (1400/11/19):
ساعت و اندازه شربت ازیترومایسین و استامینفون برای نوزاد چهار ماهه؟
2760
30
1400/11/19
سوال کننده
0
1400/11/19
♡♡ .
اگ تب میکنه هرچهارساعت دوبرابر وزنش بهش استامینیفون بده
1
1400/11/19
هورا جان 🌹❤
استامینوفن هرچه ساعت دوبرابر وزنش پاشویی کن تبش بیاد پایین آزیترو هم فک کنم روزانه ۱ونیم سی سی
0
1400/11/19
هورا جان 🌹❤
یبار پسرم تو سه ماهگی که داد اینمقدارش بود
0
1400/11/19
هورا جان 🌹❤
ولی عزیزم باید بری پیش خود دکتر دوز مصرفی رو بهت بگه یا حداقل خود داروخانه ها بهت بگن
0
1400/11/19
♡♡ .
ازیتروهم روزی یک و نیم سی سی
0
1400/11/19
♡♡ .
درسته اکثرا همینقدر میدن
0
1400/11/19
سیما sima
پسر منم سرماخورده بود بینی ش کیپ شده بود گلوش خلط داشت
قطره میریختم دکترهم شربت سرماخوردگی داده هر شش ساعت دو نیم سی سی
ازیترومایسین هر دوازده ساعت سه سی سی
قطره میریختم دکترهم شربت سرماخوردگی داده هر شش ساعت دو نیم سی سی
ازیترومایسین هر دوازده ساعت سه سی سی
0
1400/11/19
سیما sima
بهتر شده الان
0
1400/11/19
سوال کننده

0
1400/11/19
سوال کننده
الان خوبه؟؟
0
1400/11/19
سوال کننده
یک سی سی یعنی اون اندازه؟؟
0
1400/11/19
سوال کننده
بچم تب داره
0
1400/11/19
سیما sima
اره خداروشکر
0
1400/11/19
سیما sima
هر شش ساعت استامینوفن بده دو برابر وزنش
اگه پایین نیومد تن شویه کن
چنده تبش؟
اگه پایین نیومد تن شویه کن
چنده تبش؟
0
1400/11/19
سوال کننده
میدم بهش نمیدونم والا تب سنج ندارم خونه
0
1400/11/19
سوال کننده
اون عکسو ببین یک سی سی اون میشه؟؟
0
1400/11/19
سیما sima
اره
0
1400/11/19
سیما sima
ی تب سنج بگیر کنترل کن حتما ک اگه بیش از حد بالا رفت پایین نیومد ببری دکتر
0
1400/11/19
سیما sima
پارچه نخی بزن تو اب ولرم سرد نباشه ابشو بگیر داخل ران زیر بغل رو شکمش بذار
0
1400/11/19
سیما sima
شنیدم ی پیازم ببری تو جورابش بذاری کف پاش ی نیم ساعت بمونه میاره پایین
0
1400/11/19
سوال کننده
یعنی ۳ سی سی بدم تا چند روز؟؟؟
0
1400/11/19
سوال کننده
باشه حتما مرسی عزیزم بابت کمکت 😘
0
1400/11/19
سیما sima
تا خوب بشه بده وزنش چقدره پسرت
0
1400/11/19
سیما sima
قربونت
0
1400/11/19
سوال کننده
شش و نیم فک کنم دوماهگی وزنش کردم ۶ بود
0
1400/11/20
سیما sima
خوبه همون ۳ سی سی بده
0
1400/11/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
استامینوفن را هر 4 ساعت دوبرابر وزن دلبندتان نیز می توانید بدهید اما در رابطه با آزیترومایسین، پزشک برحسب شرایط دلبندتان باید نظر بدهند ، زینک چرا داده شده؟ 🌷
استامینوفن را هر 4 ساعت دوبرابر وزن دلبندتان نیز می توانید بدهید اما در رابطه با آزیترومایسین، پزشک برحسب شرایط دلبندتان باید نظر بدهند ، زینک چرا داده شده؟ 🌷
0
1400/11/20
سوال کننده
والا هیچی دستوری نداده ....زینک برا ایمنی بدنش
0
1400/11/20
پزشک اوما
نام زینک داده شده جیست؟ میتوانید عکس را ارسال کنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سرماخوردگی در هفته ۳۰ بارداری
- سرماخوردگی نوزاد چهار ماه و نیم
- سرما خوردگی در شیر دهی
- چرا دختر من همش سرما میخوره اخه؟ کمکم کنین!!!!!
- سلام خانما مدفوع سبز نوزاد نشونه سرما خوردگیه؟؟
- سرما خوردگی دختر ۸ ماهه
- سرما خوردگی در بارداری چگونه برطرف میشود😲
- سلام بچها دارم میمیرم از نگرانی یه لحظه بیایین
- سلام من دیشب جلو کولر خوابیدم گلو درد دارم چی بخورم دکتر هم نمیتونم برم تو این اوضاع
- احساس سرما خوردگی دارم




