
اینجوری بود
معمولا بخاطر عفونت یا مشکل روده و هضم نشدن شیر هست اگه باز تکرار بشه ببرش دکتر
پدی لاکت بهش نمیدی؟
پدی لاکت میدادم اما چند وقته قطعش کردم کولیکز میدم
فک نمیکنم مشکلی داشته باشه عزیزم
رنگش که طبیعی حالتش انگاری یه کم خلطیه که اگه تکرار بشه و بچه بی قرار باشه یا استفراغش ادامه دار باشه باید پیگیری شه
اگر همین یکبار باشه چیزی نیست
ممنون بچه ها یکبار دیگه پی پی کرد همین طوری بود اما دیگه استفراغ نداشته خداروشکر ببینم فردا این شکلی بود دکتر ببرم 😞
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزدلم اگر دلبندتان تب بی اشتهایی و بی قراری ندارد مدفوع مخاطی نگران کننده نبوده و اگر شیر می دهید، می تواند ناشی از تغییر در رژیم غذایی شما باشد اما اگر هر یک از علائم یاد شده وجود داشتند و یا اگر مدفوع مخاطی بیش از ۲ روز تداوم داشت جهت بررسی از نظر عفونت و آلرژی به متخصص اطفال مراجعه کنید💗🌸💗