سلامخانم دکارمن ۵ماه قبل کروناگرفتم یه ماه بعدش موهام شروع کردبه ریزش جوری که دسته دسته میریزن توسیکل ای وی افم هستم خواهش میکنم بهم بگید۰ه دارویی مصرف کنم تابرطرف بشه الان ویتامین دی وزینک میخورم ممنونم
0
1400/11/14
آریانا ایرانی
آره هر کی کروما گرفت موهاش شدید ریخت
0
1400/11/14
فریبا Barao
سلام منم مثل شما موهام دسته دسته می ریختن دکتر رفتم فایده نداشت
0
1400/11/14
فریبا Barao
الان بیشترشون ریختن دیگه ریزش موهام کم شدن
0
1400/11/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
هیچ راهی نداره باید دورهاش بگذره. منم قشنگگگ خالی شد موهام تا دو سه ماه همینه.
فقط مولتی ویتامین های مخصوص ریزش مو حتما حتما بخور ک حجم زیادی از موهات نریزه. بعد دو سه ماه ب مرور خوب میشه.
فقط مولتی ویتامین های مخصوص ریزش مو حتما حتما بخور ک حجم زیادی از موهات نریزه. بعد دو سه ماه ب مرور خوب میشه.
0
1400/11/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
و اینکه من یه دوره امپول بیوتین و بپانتین هم زدم. 2تا امپول هست هفته یکبار باید ازشون بزنی. تا 6هفته.
0
1400/11/14
سوال کننده
من میترسم بزنم چون توسیکل انتقالم مهساجان
1
1400/11/14
mahtab ...
غزل من موهام خیلی پرپشته هیچوقت هم ریزش نداره چون هفته ای یکبار روغن نارگیل و روغن زیتون رو قاطی میکنم یکساعت قبل حموم میزنم به موهام
0
1400/11/14
mahtab ...
کاملا هم گیاهیه اصلا هم به انتقالت شک و شبهه وارد نمیکنه
0
1400/11/14
mahtab ...
سدر هم اگر باشه سرتو یکساعت قبل حموم باهاش ملات کن مثل حنا بعد بشور خیلی تقویت میکنه موها رو
0
1400/11/14
سوال کننده
منمبگیرم ببینم فدقی به حالم میکنه ممنون گلم
0
1400/11/14
سوال کننده
اخه من موهامم کراتین کردم زیتون ضررنداده
0
1400/11/14
سارینا🧚 🤍🍓
سلام عزیزم منم کامل موهام میریخت جوری بودکه دیگه شونه نمیزدخیلی وحشتناک بود؛من فقط زینک وویتامین ب نجاتم داد البته کوتاهم کردم موهامو
0
1400/11/14
سوال کننده
نه نمیخوام کوتاه کنم چون کراتینه کردم موهامووو
0
1400/11/14
سارینا🧚 🤍🍓
خب پس قرص بخور خوب میشه
0
1400/11/14
سوال کننده
الان ویتامین دی وزینک میخورم یه هفته است
0
1400/11/14
سوال کننده
تاکی بایدادامه بدم تاخوب بشه
0
1400/11/14
سارینا🧚 🤍🍓
۳ماه بایدبخوری که تاثیربزاره
0
1400/11/14
سارینا🧚 🤍🍓
ولی خب تقویتی خیلی خوبه برای بدن هی بخور😂😂
0
1400/11/14
سوال کننده
خخخ من خیلی عجله دارم
0
1400/11/14
نسترن ساکی
سلام چه اندازه قاطی میکنی
0
1400/11/14
نسترن ساکی
سلام سدر
چیه
از داروخانه بخریم یا عطاری کجا پیدا میشه ؟
چیه
از داروخانه بخریم یا عطاری کجا پیدا میشه ؟
0
1400/11/14
mahtab ...
موهای من خیلی بلند و پرپشته من اندازه ای که کل موهام چرب بشه باهم نصف به نصف قاطیشون میکنم
0
1400/11/14
mahtab ...
عطاریا دارن عزیزم
1
1400/11/14
پزشک اوما
سلام غزل جانم
در این مورد حتما باید تحت نظر متخصص پوست باشید. البته تزريق آمپول بیوتین بپانتین نیز میتواند بسیار موثر باشد 💕
در این مورد حتما باید تحت نظر متخصص پوست باشید. البته تزريق آمپول بیوتین بپانتین نیز میتواند بسیار موثر باشد 💕
0
1400/11/15
نسترن ساکی
آهان ممنون گلم
بعد رشد مجدهم داره چون من موهام افتضاح کم شده خیلی کم مو دارم
بعد رشد مجدهم داره چون من موهام افتضاح کم شده خیلی کم مو دارم
0
1400/11/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
سلام مهتاب خانوم. حنا باعث خونریزی میشه و خونریزی رو زیاد میکنه
0
1400/11/15
🐣🐥جوجه رنگی ❤
غزل خانوم قرص زینک و ویتا هیر بخور و قرص پرنامکس.البته من بعد زایمان اینجوری شدم قشنگ بغل سرم خالی شد، اینارو خوردم باور کن بیشتر هم دراومد و اینکه سر مو سریتا دکتر داد و سرمو شبا ماساژ میدادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



461

