سلام ببخشید من بچم دو ماهشه خیییییلللییی گریه میکنه سه بار بردمش دکتر میگن کولیکه حالا میخواستم شیر خشک بدمش چه شیر خشکی خوبه برا رفلاکس من اپتامیل گرفتم ولی شنیدم ببلاک خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



354
1400/10/29





