عزیزان دکترم شهر دیگه بود راضی نیستم میخوام عوض کنم یه دکتر عالی که اصفهان باشه سنو هم داشته باشه و اخلاقش هم خوب باشه استرس نده معرفی کنین
0
1400/10/20
طیبه مامان آریان💙 .
دکتر نسرین مالکی دکتر خودم بود خانه ی اصفهان میشینه خیلی عالیه یه نفر یه نفر هم ویزیت میکنه معطلی ام در حد نیم ساعت یکساعت داره من خیلی راضی بودم سونو داشت ولی سونو انجام نمیداد تا ماه آخر.خیلی صبور و خوش اخلاقه
1
1400/10/21
Maryam .
سلام من دکترم الهه امیری هستش تو خیابان آمادگاه میشینه خیلی خوش اخلاق و خوبه به نظر من ، ولی سونوگرافی رو بیرون باید انجام بدی
0
1400/10/21
سوال کننده
سنو روتین باید مدام انجام بدم موندم کدوم دکتر خوبه
1
1400/10/21
سوال کننده
سنوگرافی که عالی باشه سریع هم نوبت بده میشناسین بگین
0
1400/10/21
سوال کننده
من از شهردیگه میام هم شرایطم خاصه سرکلاژ و استراحت مطلقم
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
سلام عزیزم کدوم شهری؟
0
1400/10/21
سوال کننده
چهارمحال
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
عزیز منم چهارمحالم
شهرکرد ک دکترای خیلی خوبی داره
شهرکرد ک دکترای خیلی خوبی داره
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
دکترت کی بود؟
1
1400/10/21
نیروانا طاهری
سونو دکتر ضیایی
0
1400/10/21
نیروانا طاهری
دکتر نجفیان هم خوبه
1
1400/10/21
نیروانا طاهری
من سونو اخرم سونو وزن را کلینیک جی رفتم اونجام خوب بود معطلی هم نداشتم
0
1400/10/21
سوال کننده
فهیمه کاوه
1
1400/10/21
نیلوفر .
دکتر من هلیا کمال هستش سونوگرافی داره و فقط پول ویزیت میگیره خوش اخلاقه از چند نفر هم شنیدم میگن دستش خوبه ایشالااا
1
1400/10/21
نیلوفر .
از سایت نوبت هر دفعه به راحتی نوبت میگیرم
1
1400/10/21
نیلوفر .
آدرسش هم خیابان چهارباغ بالا خیابان بهار آزادی ساختمان ازادی
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
اتفاقا دکتر خوبیه ک سونو هم داره.
دکتر خود من بلقیس محمدیه اکثر سونوها رو میفرسته پیش کاوه
فقط بديش اینه ک زایمان انجام نمیده ک میتونی برا زایمان دکترتو عوض کنی
من خودم دیروز مطب کاوه بودم برا سونو. خیلیییییی دقیقه
دکتر خود من بلقیس محمدیه اکثر سونوها رو میفرسته پیش کاوه
فقط بديش اینه ک زایمان انجام نمیده ک میتونی برا زایمان دکترتو عوض کنی
من خودم دیروز مطب کاوه بودم برا سونو. خیلیییییی دقیقه
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
اگه نمیخای پیش کاوه بری دکتر زهرا احمدی و ستاره فاتحی هم شنیدم خیلی خوبن توشهرکرد ولی فک کنم سونو ندارن.
اصفهان هم بهار شاکریان و شنیدم عالیه
اصفهان هم بهار شاکریان و شنیدم عالیه
0
1400/10/21
💫 مامانی 💫
دکتر خودمم ک اصلا نیاز ب تعریف نداره از بس ک ماهه عااااااالیه.ولی حیف فوق تخصص قبول شده مطبشو جمع کرده فقط ۵شنبه ها از صبح تو کلینیک امام علی میشنیه. نمیدونم باردار جدید پذیرش میکنه یا نه ولی اگر بتونی ازش نوبت بگیری معرکه است شک نکن.
پارسیان هم زایمان انجام میده، هاجر و تحویل داده
پارسیان هم زایمان انجام میده، هاجر و تحویل داده
0
1401/05/02
Elham 🌹🌹
سلام میشه بپرسم دکتر شما کی بود ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1075

