سلام عزیزان،روزگارتون خوش باشه، من امروز 15 هفته و 1 روزم هستش و وقتی برای غربالگری اول که رفتم سونوگرافی ان تی جنین 2/63 بود،مجبور شدم که آزمایش سل فری بدم که الهی شکر جواب ها خوب بودن، پزشک خودم فرمودند که این هفته برم آزمایش ntd بدم و بعدش هم اکوی قلب برای جنین، راستش من خیلی ترسیدم و نگرانم، شبانه روز در حال استرس هستم، نمیدونم این روند فقط برای من اینطور هستش یا همه باید برن برای انجام این آزمایشات؟ خیلی برای از دست دادن بچم میترسم، میشه راهنماییم کنید لطفا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



581
1400/10/12





