سلام، وقت بخیر.
مگ هفته ۱۶ بارداری هستم.
آزمایش CBC دادم و سطح فروتینم ۹ هست. تالاسمی آلفا دارم. قبل از بارداری با مصرف دارو، سطح فروتینم تا ۱۲ اومد.
دیروز دکترم برام فرودین نوشت.
شما مکمل خاصی رو پیشنهاد میدین؟
ممنونم.
پرسش (1400/10/05):
نحوه مصرف مکمل آهن در بارداری چگونه است؟
418
51
1400/10/05
سوال کننده
1
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
سلام گلم
من تالاسمی مینور بودم
آیزن پلاس میخوردم
من تالاسمی مینور بودم
آیزن پلاس میخوردم
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم همون فرودین عالیه ،ولی من دکترم بهم ایزن پلاس داد ک متاسفانه بهم نمیساختو بالا میوردم
0
1400/10/05
سوال کننده
از هفته چندم عزیزم؟
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بنظرم فرفورت گاین هم خوبه
0
1400/10/05
سوال کننده
از هفته چندم؟
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
۱۶ هفته
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
16
0
1400/10/05
سوال کننده
تا آخر بارداری؟
0
1400/10/05
سوال کننده
شما ASA میخوردین؟
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نه
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
این پلاس که برای گوارش مشکلی ایجاد نمیکنه
دکتر بمن داد چون معدم حساس بود
دکتر بمن داد چون معدم حساس بود
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
متاسفانه نتونستم بخورم تا هفته27خوردم
0
1400/10/05
سوال کننده
ممنونم💗
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
من تا آخر خوردم
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
برا من مشکل داش ،تا ک میخورم گلاب ب روت هرچی خورده بودمو تو چند مرحله بالا میوردم
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
بنظرم جفتش رو بخر ببین کدوم بهت میسازه بعد همون رو ادامه بده
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
چقدر بد
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بخاطر همین بچم وزن نگرفت،3 کیلو38هفته دنیا اومد
کلا بارداری بشدت سختی داشتم تا 27،28هفته بالا میاوردم
کلا بارداری بشدت سختی داشتم تا 27،28هفته بالا میاوردم
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
پس خیلی معدت حساس بود
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
۳ کیلو خوبه که عزیزم
0
1400/10/05
سوال کننده
من خدا رو شکر مشکلی ندارم.
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
من دخترم ۳.۴۵۰ بود بعد ۳ روز شد ۳کیلو ۱۰۰
0
1400/10/05
سوال کننده
بچهها شما چقد افزایش وزن داشتین؟
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
من ۱۲ کیلو
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
8کیلو
0
1400/10/05
سوال کننده
چقدرش تو زایمان کم شد؟
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خیییلییی،خدا رو شکر
ولی اسم بارداری میشه دلم میریزه😂
ولی اسم بارداری میشه دلم میریزه😂
0
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
هنوزم ریزه مونده دختر
0
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
درست میشه گلم
1
1400/10/05
فاطمه 👩👧❤
۵ کیلو
0
1400/10/05
عطیه ❤️
سلام خانوما
من آخرین بار که پیش دکترم رفتم فقط بهم کوالی فول داد که همون فولیک اسید هست میخورم
دیگه هیچ مکملی نداد.
الان سونو و آزمایش غربالگری که اومد میخوام ببرم پیش دکتر
تا الان هیچ مکملی نمیخواد بخورم؟
من آخرین بار که پیش دکترم رفتم فقط بهم کوالی فول داد که همون فولیک اسید هست میخورم
دیگه هیچ مکملی نداد.
الان سونو و آزمایش غربالگری که اومد میخوام ببرم پیش دکتر
تا الان هیچ مکملی نمیخواد بخورم؟
0
1400/10/05
عطیه ❤️
همش فک میکنم باید یه قرصی بخورم و دکتر بهم نداده 🥺
0
1400/10/05
عطیه ❤️
میشه تجربیاتتون بگین
1
1400/10/05
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن عزیزم تا 16هفته دیگه ب هیچ مکملی نیاز نداری،از 16هفته بهت اهن میده
0
1400/10/05
آریانا ایرانی
فرودین عالیه شب موقع خواب بخور نیم ساعت قبل و بعدشم چیزی نخور جذب بشه عالیه
0
1400/10/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر عزیزم 🌹
به جز فرودین، مکمل اسیدفولیک مجزا نیز می خورید؟
وقتتون بخیر عزیزم 🌹
به جز فرودین، مکمل اسیدفولیک مجزا نیز می خورید؟
0
1400/10/08
سوال کننده
سلام جانم. تا هفته قبل میخوردم، اما این بار دیگه دکتر برام ننوشت.
بخورم به نظرتون؟
بخورم به نظرتون؟
0
1400/10/08
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به سطح فریتین، فعلا برای سه هفته روزی دو عدد از مکمل داده شده مصرف کنید و بعد روزی یک عدد مصرف نموده وآزمایش را مجددا در حوالی هفته 28 تکرار کنید🌹
1
1400/10/08
سوال کننده
ممنونم.
0
1400/10/08
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹مولتی ویتامین نیز برایتان تجویز شده؟
0
1400/10/11
سوال کننده
نه، فقط کلسیم دی و فرودین.
0
1400/10/11
پزشک اوما
اگر اضافه وزن ندارید، مولتی ویتامین مخصوص بارداری نیز آغاز گزدد جان دلم🌹
0
1400/10/11
سوال کننده
میشه اسمش رو بهم بگین لطفا❤
0
1400/10/11
پزشک اوما
بله حتما پرگنازون یا پرگناکر یا مولتی پریناتال همگی مناسب هستند 🌹
0
1400/10/11
سوال کننده
ممنونم عزیزم.
0
1400/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1400/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💕💕💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




