با سلام
تو 13هفته رفتم ان تی لطفا بررسی کنید
پرسش (1400/10/03):
ازمایش nt رو لطفا بررسی کنید
1068
69
1400/10/03
سوال کننده
0
1400/10/03
سوال کننده

0
1400/10/03
سوال کننده

0
1400/10/03
سوال کننده

1
1400/10/03
❣️a❣️ .s
سلام جفت پایین
0
1400/10/03
رز آبی
سلام عدد آن تی خوبه...ولی غربالگری ریسک سندروم دان رو متوسط زده....که طبق تجارب وقتی ان تی خوب باشه...سلفری هم خوبه
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
ریسک متوسط زده سندروم داون
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
باید آزمایش سلفری بدی
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
از من ریسک سندروم داون مثبت شده باید آمینوسنتز بشم
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
سل فری دقیق یا آمینوسنتز
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
سل فری هم دادم ولی برامن که مثبت شده اطمینان صد در صد نداره
1
1400/10/03
رز آبی
بخدا فقط استرس میدم به آدم......من خواهر م ریسکش یک به ۲۰ بود ..جواب آمینو سالم سالم.
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
آمینوسنتز
0
1400/10/03
رز آبی
سلفری آزمایش خون
0
1400/10/03
سوال کننده
دکتر ازمایشگاه اجازه نداد ببرم به دکترم نشون بدم
گفت بهت استرس وارد میکنن
گفت به خاطر سن بارداری این اعداد اومده
ولی من نگرانم😔
گفت بهت استرس وارد میکنن
گفت به خاطر سن بارداری این اعداد اومده
ولی من نگرانم😔
0
1400/10/03
رز آبی
امینوسنتز نمونه سوزن از پرزهای جفت میگیرن از رو شکم
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
ولی چون ار ایشون ریسک متوسط زده بهتره سلفری رو انجام بده
0
1400/10/03
رز آبی
چند سالت
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
نه فقط آب میگیرن
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
واسه منم ریسک متوسط زده
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
شما چی دادی
0
1400/10/03
رز آبی
خدا لعنتشون کنه بقران من تاب و توان ندارم آزمایش غربالگری ریسک بزنع
0
1400/10/03
سوال کننده
41سال
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
من که فردا میرم دکتر
0
1400/10/03
رز آبی
بچه چندم؟
0
1400/10/03
رز آبی
اگر ۴۱ سالته که خیالت راحت سالم سالم
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
از من یک به ۵۵ هسته
0
1400/10/03
رز آبی
مهم آن تی
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
فعلا گفته غربالگری دوم رو هم بده بعد اگه سالم در نیومد خدای نکرده اون وقت یا سل فری یا آمینو سنتز
0
1400/10/03
رز آبی
غربالگری دم که سن بارداریت زیاد....
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
بله
0
1400/10/03
سوال کننده
دکتر ازمایشگاه گفت 15هفته بیا برای ازمایش
این ازمایش رو همه انجام میدن یا بر اساس ازمایش ان تی گفت بیا دوباره برا ازمایش؟؟
این ازمایش رو همه انجام میدن یا بر اساس ازمایش ان تی گفت بیا دوباره برا ازمایش؟؟
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
به من گفت همون شب چون سنم کمه ۲۲ سالمه یا سل فری یا آمینوسنتز ولی گفت آمینو صد درصد هسته انجامش
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
بر اساس ان تی
0
1400/10/03
سوال کننده
دوستان سلفی چیه؟؟
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
نه من ۳۱سال دارم
0
1400/10/03
سوال کننده
سل فری چیه؟؟
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
آزمایش خون از دی ان ای
0
1400/10/03
Mahdis K
خون ازت میگیرن و DNA جنین بررسی میکنن
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
یه آزمایش خون هسته که ریسک سندروم ها رو بررسی میکنه که جوابش تا ۹۸ درصد میگن درسته یعنی از نظر ژنیتیکی بچه رو بررسی میکنن و گرون هم ازمایشش
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
سه میلون و صد از من گرفتن دو روز پیش
0
1400/10/03
سوال کننده
این ازمایشی که تو 15هفته گی میگیرن چیه؟؟
0
1400/10/03
سوال کننده
سوم بعد از 15سال و ناخاسته
0
1400/10/03
سوال کننده
از من یک به چند هست؟؟؟
میتونی بگید
میتونی بگید
0
1400/10/03
سوال کننده
خدا کنه
عزیزم شما تو این زمینه اگاهی دارین؟؟
عزیزم شما تو این زمینه اگاهی دارین؟؟
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
اون رو از کجا میفهمی
0
1400/10/03
مهسا م
بخاطرسنت اینجورزده
0
1400/10/03
مهسا م
احتمال ۹۹درصدمشکلی نیست
0
1400/10/03
مهسا م
فقط جفتت پایین که با استراحت درست میشه
1
1400/10/03
مهسا م
سن بارداریت بره بالا حل میشه
1
1400/10/03
مهسا م
الکی استرس نگیر
0
1400/10/03
مامان مهدی و مهوا
از رو همون ستون که پایینش که برا ایشون نارنجی هستش نوشته یک به چند هست
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
ممنون
0
1400/10/03
Sepideh Sadat
سلام میشه بگین کجا زده جفت پایین
0
1400/10/03
❣️a❣️ .s
تو سونو نوشته جفت قدامی مارژینال
0
1400/10/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
من هنوز جواب ازمایش ان تیمو نگرفتم😢
0
1400/10/04
زهرا م....
اون ستون نارنجی بخاطر سن بچت سالم نگران نباش آزمایش هم اصلا لازم نیست برای خواهرم که ۳۸ ساله بود اونجوری شد آزمایش نرفت خواهر ماشالله بچش مثل دسته گل
0
1400/10/04
مامان مهدی و مهوا
سریع برو بگیرش تو که دوقلو داری زودتر کار هاتو بکن
0
1400/10/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
اخه امروز اماده میشه جوابش😢
0
1400/10/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
فک میکرد عدد ان تی اوکی باشه ریسک ندارن دیگه
0
1400/10/04
مامان مهدی و مهوا
از من هم عدد ان تی ۱.۹۹ بود دکتر سونوگرافی گفت همه چیزش عالیه ولی گفت باید جواب ریسک هات بیاد که یکیشون مثبت شده از من انشالله ار تو دوتاشون سالم باشن
0
1400/10/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزجانم
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست🌸💕🌸 در مورد جفت نیز جایگاه آن مارژینال یعنی حاشیه ای و نزدیک به دهانه رحم گزارش شده است اما سرراهی کامل نیست.
در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا بهتر است تا زمان تغییر جایگاه جفت و همچنین با توجه به طول سرویکس :
میزان استراحت خود را بسیار بسیار افزایش دهید. و اگر استراحت نسبی رو به مطلق داشته باشید بهتر است. زیاد از پله بالا و پایین نروید.
از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید.
پیاده روی طولانی نداشته باشید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها و دخول نیز ممنوع است. همچنین شخص شما نباید به ارگاسم برسید.
در مورد غربالگری هم با توجه به اینکه ریسک محاسبه شده برای دلبند شما در محدوده حد وسط قرار دارد حتما تست سل فری دی ان ای را تحت نظر پزشک انجام دهید تا از سلامت دلبند شما اطمینان حاصل کنیم💜
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست🌸💕🌸 در مورد جفت نیز جایگاه آن مارژینال یعنی حاشیه ای و نزدیک به دهانه رحم گزارش شده است اما سرراهی کامل نیست.
در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا بهتر است تا زمان تغییر جایگاه جفت و همچنین با توجه به طول سرویکس :
میزان استراحت خود را بسیار بسیار افزایش دهید. و اگر استراحت نسبی رو به مطلق داشته باشید بهتر است. زیاد از پله بالا و پایین نروید.
از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید.
پیاده روی طولانی نداشته باشید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها و دخول نیز ممنوع است. همچنین شخص شما نباید به ارگاسم برسید.
در مورد غربالگری هم با توجه به اینکه ریسک محاسبه شده برای دلبند شما در محدوده حد وسط قرار دارد حتما تست سل فری دی ان ای را تحت نظر پزشک انجام دهید تا از سلامت دلبند شما اطمینان حاصل کنیم💜
0
1400/10/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم ۱.۸۸ ان تیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




