امروز همش نفخ شکم دارم سینم دیگه درد نمیکنه و حالت تهوعم کلا ازبین رفته😭طبیعیه خانما؟ ازصب حس میکنم انگار بچه دیگه نیست
0
1400/09/12
فاطمه ......
اره فک کنم طبیعیه
0
1400/09/12
سوال کننده
یه سقط داشتم خیلی میترسم😭
0
1400/09/12
زهرا جهاندیده
ان شالله ک طبیعی هست
نمیخام بترسونمت اما قطع یهویی علایم حاملگی نشونه خوبی نیست
نمیخام بترسونمت اما قطع یهویی علایم حاملگی نشونه خوبی نیست
0
1400/09/12
سوال کننده
خودمم میترسم تا دیشب هم خوب بودما امروز صبحونه ک خوردم حس کردم سمت چپ شکمم چندثانیه نبض زد و کم کم انگار سینم دردش کلا ازبین رفت میشه
0
1400/09/12
الهام الییی
فک نکنم چیزی باشه . چون علایم بعضا هست بعضا نیست . مگر اینکه لکه بینی داشته باشی
0
1400/09/12
الهام الییی
باز میخوای به دکترت زنگ بزن
0
1400/09/12
سوال کننده
لکه بینی اصلا ندارم سونو ساک هم رفتم گفت خوبه چهارشنبه نوبت سونو قلب داد
دکترم امروز جواب نمیده😔
دکترم امروز جواب نمیده😔
0
1400/09/12
فاطمه ......
لکه بینی قرمز!؟
0
1400/09/12
فاطمه ......
نترس
فردا کلا علایم بر میگرده
فردا کلا علایم بر میگرده
0
1400/09/12
الهام الییی
پس فک نکنم مشکلی باشه . چون علایم میرن و میان . یه روز میبینی پر انرژی هستی و انگار ن انگار بارداری . یه روز میبینی بی حوصله ای حالت تهوع داری و استفراغ و سردرد و فلان .
0
1400/09/12
سوال کننده
😘😘ممنونم از محبتت عزیزم دعام کن
0
1400/09/12
سوال کننده
خداکنه عزیزم😘
0
1400/09/12
رز آبی
, منم شش بارداریم علایمم رفته....دیروزم سونو داد فعلا الحمدالله همه چی خوب بود....
0
1400/09/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
😑😑😑بابا علائم بعضی روزا میرن قرار نیس هر لحظه باشن
1
1400/09/12
سوال کننده
عزیزم خداکنه هیجوقت سقط رو تجربه نکنی 😔ادم از هر تغییری تو بارداری بعدی میترسه
1
1400/09/12
سوال کننده
انشالله جفتمون بع سلامت بگذرونین
0
1400/09/12
سوال کننده
م
0
1400/09/12
Nila abedi
من اصلا حالت تهوع ندارم کمر دردم خوب شده انشالا مشکلی نداریم
1
1400/09/12
سوال کننده
انشالله عزیزدلم
1
1400/09/12
🌱Saba 🌱
عزیزم چرا الکی استرس به خودت میدی مثبت باش این کلمه رو اصلا به زبون نیار انرژی منفی داره
من خودم خداروشکر نه حالت تهوع داشتم خیلی اذیت نبودم تو این مدت یه روز علایم بوده یه رو نیست
من خودم خداروشکر نه حالت تهوع داشتم خیلی اذیت نبودم تو این مدت یه روز علایم بوده یه رو نیست
0
1400/09/12
میترا hi
عزیزم بخدا منم تو هفته تو ی تاپیک داشتم مث الان تو.علائم میره و میاد.نگران نباش
0
1400/09/12
میترا hi
بسپار بخدا.واسش ایه الکرسی بخون.جدی میگم منم هی علائمم میرفت هی تاپیک میزدم.همرو کلافه کرده بودم.اللان خداروشکر خوبیم
0
1400/09/12
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
دعام کنید اینبار بغل بگیرمش ک خیلی اذیت شدم
دعام کنید اینبار بغل بگیرمش ک خیلی اذیت شدم
0
1400/09/12
سوال کننده
الحمدلله عزبزم منم دعاکن اینروزارو بگذرونم😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کاهش علائم بارداری هفته هفتم
- اسهال در بارداری خطرناکه؟!!!
- نحوه مناسب زمان مصرف قرص اسید فولیک در روز ؟
- فیبروم در هفته ۷ بارداری باعث درد میشود؟
- کیا هفته ی هفتم بارداری هستن بیاید با هم صحبت کنیم
- برای رفع خونریزی و جلوگیری از سقط در شش هفته چکار کنم؟
- واکسن آنفولانزا در بارداری مشکلی نداره؟
- بالا رفتن غیرطبیعی بتا
- نفخ شکم در هفته هفتم
- متخصص زنان خوب در کرج



572

