سلام دوستان گلم
من دوستل اقدامم ی سال پیش سقط کردم بعد سقطم پریودیام ریخت بهم و اصن بدون دوفاستون و پروژسترون پریود نشدم ماه پیش بعده8ماه قطعش کردم مث قبل سقطم و بارداری اولم ۳۴روزه شدم
این ماه بیست دورمه این عکس کیت تخمک گزاریمه
تفسیر کنید
ی سریا میگن هرشب نزدیکی کنین ی سریا میگن طولانی
بنظرتون تخمک گزاریمه؟؟
خیلی خوشحالم چون بعد ی سال بدنم داره مث قبل میشه
بارداری اولم کیت میزاشتم از ۱۸دورم تا ۲۴دورنگ بود ک کم کم پررنگ میشد
پرسش (1400/09/03):
تفسیر کیت تخمک گذاریییممم😍😒😍😍
631
87
1400/09/03
سوال کننده
0
1400/09/03
سوال کننده

1
1400/09/03
سمر ویته
عزیزم سلام
این کیت نشون میده ک تخمک گذاری داره اتفاق میوفته
و بنظرم نزدیکی داشته باش
این کیت نشون میده ک تخمک گذاری داره اتفاق میوفته
و بنظرم نزدیکی داشته باش
5
1400/09/03
سمر ویته
ک انشالا به حق اک البنین بارداربشی و بچت سالم بیاد بغلت
0
1400/09/03
سوال کننده
قربونت بشم دو ساله دارم انتظار میکشم ونمیدونین پریودی نامنظمم منظم شده دنیا بهم دادن
0
1400/09/03
حورا جانان💏👼👼
عزیزم تخمک گذاریته رابطه داشته باش
0
1400/09/03
سوال کننده
سمت راست پایین شکمم از دیشبه تیر میکشه
0
1400/09/03
somaye malekpour
همین حالا برو تو کارش😁
0
1400/09/03
سوال کننده
دیشب داشتم امشبم باید داشته باشم؟؟
0
1400/09/03
elahe s
اقدام کن دیگه
0
1400/09/03
سمر ویته
آره
0
1400/09/03
somaye malekpour
از حالا تا دوهفته مرتب هرشب یا یه شب در میون برو
0
1400/09/03
elahe s
رابطه خوبه همش داشته باش😍
0
1400/09/03
سمر ویته
روز تخمک گذاری هرچی اقدام بیشتر بهتر
0
1400/09/03
somaye malekpour
بلی بلی
0
1400/09/03
سمر ویته
درصد استرهای زنده اینجوری بیشتر میشه تو رحمت
0
1400/09/03
سوال کننده
سالای قبل بهش میگفتم استرس میگرف کیتم مثبت میشد اینو یواشکی گرفتم بش نمیگم دیگه اینم تجربه من
0
1400/09/03
سمر ویته
اسپرم
0
1400/09/03
سوال کننده
امشبم برم تو کارش
0
1400/09/03
سوال کننده
خخخ
0
1400/09/03
somaye malekpour
اسپرم پرد ک نهایت سه روز میتونه بمونه تخمک خودتم ک دقیق یادم نیست فک کنم ۱۲ساعت.
هرچ بیشتر نزدیکی داشته باشی اسپرمای تازه تری هست به محض ازاد تخمک بهم میرسن.
چقد عشقولانه😢
هرچ بیشتر نزدیکی داشته باشی اسپرمای تازه تری هست به محض ازاد تخمک بهم میرسن.
چقد عشقولانه😢
0
1400/09/03
somaye malekpour
بععععله.
بگو بیا بریم تو اتاق یچیزی نشونت بدم😂
بگو بیا بریم تو اتاق یچیزی نشونت بدم😂
0
1400/09/03
سوال کننده
بچه ها هرشب ضعیف نمیشن
0
1400/09/03
somaye malekpour
ن بابا.
ماکه هرشب بود.
بعضی روزا روزی دوبار😂
ماکه هرشب بود.
بعضی روزا روزی دوبار😂
0
1400/09/03
سوال کننده
نبابا
0
1400/09/03
سوال کننده
دمتون گرم
0
1400/09/03
سوال کننده
میگم چ کارا چ اقداماتی کننم ک گیرایی بره بالا
0
1400/09/03
سوال کننده
یا چ کارایی نکنم
1
1400/09/03
فریده فروتن
پوزیشن داگی برو
0
1400/09/03
سوال کننده
با تجربه ها بیاین
1
1400/09/03
فریده فروتن
تا یه ساعت نرو دسشویی
0
1400/09/03
سوال کننده
خب
1
1400/09/03
فریده فروتن
اگه هم پوزیشن جلو بودی زیر کمرت بالشت بذار
تای ربع بعد ک منی ریخت داخل برندار بالشو
تای ربع بعد ک منی ریخت داخل برندار بالشو
0
1400/09/03
فریده فروتن
قبل نزدیکی هم یه قهوه بده شوهرت
0
1400/09/03
سوال کننده
خب
0
1400/09/03
سوال کننده
😅
0
1400/09/03
فریده فروتن
اگه شوهرت اسپرماش مشکل داره خرنوب بگیر از عطاری بجوشون با عسل بده بهش هفته ای یه بار یا دوبار
0
1400/09/03
فریده فروتن
همینا دیگه چیزایی ک خودم همیشه بعده تخمک گذاریم رعایت میکردم
0
1400/09/03
somaye malekpour
اقا مرتب بده و لنگا بالا.
0
1400/09/03
somaye malekpour
😂
0
1400/09/03
فریده فروتن
ان شاالله که موفق باشین😅و باردار بشی و با خبرای خوب بیای
0
1400/09/03
somaye malekpour
بعد ریختن هم تا چند ثانیه نکشین بیرون صبر کنین😁
0
1400/09/03
سوال کننده
عاغا کیت مثبت تر از این نکیشه دیگه
0
1400/09/03
somaye malekpour
بعد ک سالار خان شل شد کشیدین بیرون تکون نخور بمون توهمون حالت
0
1400/09/03
سوال کننده
نزنم
0
1400/09/03
سوال کننده
خخخ
0
1400/09/03
فریده فروتن
دیگه نمیخاد بزنی
0
1400/09/03
فریده فروتن
کیتت مثبت شده
0
1400/09/03
فریده فروتن
از فردا هاله میشه و پس فردا کمرنگ و میره
0
1400/09/03
فریده فروتن
من چارماه مرتب کیت زدم
0
1400/09/03
فریده فروتن
ازین پررنگ تر نمیشه دیگه
0
1400/09/03
somaye malekpour
تاریخ پریودیت رو وارد کن تو همین اوما بهت میگه کی تخمک گڋاریته.
منکه دقیق طبق همین رفتم.
ماه اول هم گرفت
منکه دقیق طبق همین رفتم.
ماه اول هم گرفت
2
1400/09/03
فریده فروتن
ان شاالله موفق باشی و با خبرای خوب بیای
0
1400/09/03
فریده فروتن
من همون روز ک کیتم مثبت میشد دکترم میفرستاد سونو فولیکولارو ببینه
0
1400/09/03
فریده فروتن
ببینه فولیکول مناسب دارم یانه
اولش پلی کیستیک بودم
بعد رفت
بعد ماه بعد کلا فولیکول نداشتم
ریز بود.
ماه بعدترشم که دوازده و چارده بود فولیکولام
ماه بعدش دیگ نرفتم که همون ماه باردار شده بودم
اولش پلی کیستیک بودم
بعد رفت
بعد ماه بعد کلا فولیکول نداشتم
ریز بود.
ماه بعدترشم که دوازده و چارده بود فولیکولام
ماه بعدش دیگ نرفتم که همون ماه باردار شده بودم
0
1400/09/03
زهرا جهاندیده
این کیت رو چطوری استفاده میکنن؟
0
1400/09/03
زهرا جهاندیده
🤔🤔🤔
0
1400/09/03
سوال کننده
ببین ی ساعت خاص هرروز ساعت ۱۲مثلا میزنی تو ادرارت بعد ی دقیقه صب میکنی دستورشو تو پاکتش نوشته
0
1400/09/03
سوال کننده
ببخشید من سرکار بودم
0
1400/09/05
سوال کننده
سلام دوستان
0
1400/09/05
سوال کننده
میگمکیت ۲۲دورمه نگاه کنین
0
1400/09/05
سوال کننده

0
1400/09/05
سوال کننده
دقیقا اینم دو رنگه
0
1400/09/05
سوال کننده
چ کنیم
0
1400/09/05
سوال کننده
اینم بیست دورم بود ک
0
1400/09/05
محدثه .
کسی ک پلی کیستیک باشه این کیتا خطا میوفته
0
1400/09/05
زهراا🤲خدایا شکرت
عزیزم تا یک هفته یک روز درمیون نزدیکی کن
تخمک تا ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت زنده اس
و اسپرم اگر با کیفیت باشه ۳روز الی ۴روز
تخمک تا ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت زنده اس
و اسپرم اگر با کیفیت باشه ۳روز الی ۴روز
0
1400/09/05
زهراا🤲خدایا شکرت
فقط گرمی خوردن رو خودتون قطع کنید و این سیکل تا زمانی که مطمعن نشدید حامله اید کار نکنید که پریود بشید
0
1400/09/05
سوال کننده
زهرا خوبی
0
1400/09/05
سوال کننده
در چ اوضاعی مامان نشدی
0
1400/09/05
سوال کننده
ببینید من پارسال استفاده کردم از نوزده دورم مثبت میشد یعنی کم رنگ بعد کم کم پررنگ میشد بعدش دیگه۲۶دوره ی خط میشد
0
1400/09/05
سوال کننده

0
1400/09/05
سوال کننده
من میخوام روز دقیق تخمک گزاریم بدونم الان اینا ۲۰و۲۲دورمه
0
1400/09/05
z@hra amini
به نظرم روز بیست بوده
پررنگ تراز ۲۲
پررنگ تراز ۲۲
0
1400/09/05
سوال کننده
پس فردا هم میزارم
0
1400/09/05
سوال کننده
بچه ها ی چیزی سینه هام ورم کرده و درد میکنه اخه۲۲دورمه😶
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




