سلام خوبید
با توجه به اینکه نمیدونم تخمک گزاریم کی هست چون پریودیم نامنظمه
ماه پیش با امپول پرژسترون پریود شدم
الان ۱۲ روز گذشته اشکالی نداره امپول hcg بخرم بزنم؟
بدون نسخه پزشک میدن؟و اینکه قیمت ازادش چقدره؟
ضرر نداره ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



469
1400/08/12



