من چیزی نزدم ۱۱ روزه افتاد
یه کم کره یا همون روغن حیوانی بزار روش نرم میشه زود میوفته
هیچی نزن. فقط روش باز باشه
کرم و روغن و .... اصلا نباید بزنی
زینب جان اون تاپیک ازت سوال کردم اما فککنم ندید
ب بند ناف هیچی نزن بدتر همش نرم میشه نمیوفته بزار خودش خشک بشه بیوفته
اگ چیزی بزنی باعث عفونت میشع
من پماد اد چشمی میزدم روز پنجم افتاد
من هربار پسرمو حموم میبردم اولش که از حموم میومد انگار تازه میشد
بعد چند ساعت خشک تر از قبلش میشد
آخرشم روز ۵م ۲ ساعت بعد ازینکه از حموم آورده بودمش افتاد
حموم ببرین اما ب هیچ عنوان هیچ چیزی ب ناف بچتون نزنید
سلام گلم
من الکل سفید مرتب میزدم
و امروز که ۷ روزگیِ بچم هست ، نافش افتاد و حمامش دادم😍
عزیزم به هیچ عنوان هیچی بهش نزن
خودش میوفده نگران نباش
هیچی نزن
دست نزن
پماد نزن
فقط وقتی میبریش حموم آرررررروم خشکش کن
هیچی نزن خودش میافته
نه لازم نیست من که نزدم ۷ روزه افتاد برای بعضیا تا ۱۲ ۱۳ روزم میکشه