بچه ها لطفا هر کی آگاهیش تو این زمینه بالاس بگه پسره یا دختر بعضیا میگن دختره بعضیا میگن پسر ؟
0
1400/08/01
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
👀
0
1400/08/01
سوال کننده

15
1400/08/01
ندا 🌺
من فکر میکنم احتمالا دختره عزیزم😍😍😍😍
3
1400/08/01
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
من میگم پسره 😍
1
1400/08/01
shima p
منم میگم بیشتر به دختر میخوره
0
1400/08/01
سوال کننده
چجوری متوجه میشین
0
1400/08/01
سوال کننده
اخه بگم چی دکتر توی سونوگرافی احتنال دختر داد امروز رفتم پیش دکتر خودم که ازمایشمو نشون بدم صدای قلبشو گوش داد گفت احتمال میدم پسره اصلا گیج شدم
0
1400/08/01
سوال کننده
خیلی بده دوتا دکتر دو تا چیز مختلف احتمال میدن
0
1400/08/01
mam 🤫
برای منم دقیق نمیگن چی هنوز نتونستم یه جوراب بخرم براش چون نمیدونم جنسیتش رو ☹
0
1400/08/01
shima p
اره خدایی ادمبلاتکلیفه آدم ندونه خیلی بهتره
0
1400/08/01
shima p
با ضربان قلب نمیشه
0
1400/08/01
shima p
من از حالت پاهاش فهمیدم
0
1400/08/01
yase zahra
مگه پاهاش پیداست؟؟
0
1400/08/01
yase zahra
از ضربان قلب نمیشه تشخیص داد عزیزم
ولی ان تی هم دقیق نیست
ولی ان تی هم دقیق نیست
2
1400/08/01
shima p

0
1400/08/01
shima p
بیشتر از این تصویر گفتم
0
1400/08/01
shima p
مثل عکس پایینیه
0
1400/08/01
سوال کننده
شما که ۱۸ هفتتونه هنوز مشخص نشد؟
0
1400/08/01
سوال کننده
دقیقا بهم نمیگفتن خیالم راحت تر بود
0
1400/08/01
سوال کننده
دکتر خودم گفت ضربان قلبش تند میزنه پسره اما سونوگرافی گفت دختر
0
1400/08/01
سوال کننده
منم دقیقا از همین میگم دختره حالا نمیدونم
0
1400/08/01
shima p
انشاالله سالم باشه هر چی باشه
0
1400/08/01
سوال کننده
انشالله
0
1400/08/01
yase zahra
مثل منمجبوری صبر کنی تا انومالی😀 به منمان تی گفت احتمالا دختر ولی گفت مطمئننیستم
0
1400/08/01
سوال کننده
الان دخاره بچتون یا پسر؟
0
1400/08/01
سوال کننده
۱۵ ام باید برم انومالی
0
1400/08/01
shima p
چی
0
1400/08/01
shima p
چقد زود
0
1400/08/01
mam 🤫
والا قطعی نگفت بهم شک داشت
1
1400/08/01
yase zahra
نمیدونم عزیزم ۸ ابانایشالا میرم سونو
1
1400/08/01
shima p
انشاالله
0
1400/08/01
shima p
سمیه مطمئنی ۱۵ ام میری انومالی
0
1400/08/01
سوال کننده
الان ۱۳ هفتمه دوهفته دیگ میشه ۱۵ دیگ
0
1400/08/01
shima p
انومالی ۱۸ و ۱۹ هفته میرن
0
1400/08/01
shima p
۱۵ هفته تعیین جنسیت میرن
0
1400/08/01
سوال کننده
اره گلم دکتر گفت ۱۵ ام
0
1400/08/01
shima p
یعنی ابتدای ۱۶
1
1400/08/01
shima p
چه خوب زود گفت بری
0
1400/08/01
سوال کننده
به من گفت ۱۵ هفته عزیزم
0
1400/08/01
shima p
خوبه خیلی عالی
0
1400/08/01
سوال کننده
ب من گفت ۱۵ ام باید بری غربالگری دوم من اشتباه دارم میکنم یعنی؟
0
1400/08/01
shima p
شاید آزمایش غربالگری دوم گفت
0
1400/08/01
shima p
الان دقیقا ۱۳ هفته و چند روزی؟
2
1400/08/01
روژمان ❤
من ان تی رفتم گفت قطعا پسره آنومالی هم تایید کرد کهپسره معمولا پسرو زودتر تشخیص میدن
2
1400/08/01
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
صدای قلب اصلا ربطی ب جنسیت نداره
این شکلا هم همش الکیه
هرچی سونو گرافی گفته همون
این شکلا هم همش الکیه
هرچی سونو گرافی گفته همون
1
1400/08/01
shima p
شمام عکس سونو آن تی رو لطفا بفرستید😁
0
1400/08/01
مامان دوتا دسته گل🎈♥️ 🍒🍒
من انتی گفت ۷۰ درصد پسر انومالی گفت دختر 😂😂😂😂
0
1400/08/01
💙N€DA💙 .
دختره
0
1400/08/01
shima p
سوپرایز شدی دیگه البته جفتت جور شد
0
1400/08/01
عاطفه موسوی
به نظر من پسره
0
1400/08/01
🌹مریم🌹 😍
ب نظرم پسره
0
1400/08/01
سوال کننده
۱۳ هفته یک روزمه
0
1400/08/01
سوال کننده
اره شاید
0
1400/08/01
سوال کننده
ب من گفت دختر ولی دکترم گفت از تپش قلبش چون بلنده پسر
0
1400/08/01
سوال کننده
وای خدا😁😁😁بنظرم احتمال ندن بهتره😁😁
0
1400/08/01
shima p
دو هفته دیگه برو جنسیت منم ۱۲ ام میرم تعیین جنسیت
0
1400/08/01
سوال کننده
ب شما چی گفتن دختر یا پسر
0
1400/08/01
shima p
به من گفت پسر
0
1400/08/01
shima p
به دوتا ماما تو اینستا پیام دادم یکی گفت پسر و یکی گفت دختر
0
1400/08/01
shima p
بعدش شواهدو تست خانگی همه پسر شد
0
1400/08/01
shima p
حالا بازم ۱۲ ام میرم ببینم کدومشه دیگه
0
1400/08/01
سوال کننده
سونو شما رو لطفا میفرستید
0
1400/08/01
shima p
واسه زیاد واضح نیست
0
1400/08/01
سوال کننده
منم تستای جوش شیرین و اینارو انجام دادم دختر شد حالا دیگ نمیدونم
0
1400/08/01
shima p

0
1400/08/01
shima p

0
1400/08/01
سوال کننده
اره واضح نیس
1
1400/08/01
shima p

0
1400/08/01
shima p
از این دکتر گفت بیشتر به پسره
0
1400/08/01
shima p
من نظر سنجی هم گذاشتم همه گفتن پسره
0
1400/08/01
سوال کننده
ببینیم چی میشه🙊
0
1400/08/01
shima p
شوهر من که همه جا گفت پسره
0
1400/08/01
سوال کننده
برا من همه ۵۰ ۵۰ میگن
0
1400/08/01
سوال کننده
اخی 😁😁😁😁
0
1400/08/01
سوال کننده
حتما پسر دوس داره
0
1400/08/01
shima p
والا دختر میخواستااااا
0
1400/08/01
shima p
هنوزم میگه دختر عشق باباست
0
1400/08/01
سوال کننده
من خیلی دختر دوس دارم چون اول احتمال دختر دادن الان نشه میخوره تو ذوقم اما بازم شکر
0
1400/08/01
shima p
بعد باهم شرط بستیم من پسر اون دختر اگه پسر شد ۲ تومن باخته😂
0
1400/08/01
سوال کننده
عععع😁😁😁
0
1400/08/01
سوال کننده
شما حست میگه پسره
0
1400/08/01
shima p
والا اگه باختم که هیچی دبه میکنم😂😂
0
1400/08/01
سوال کننده
ایشالله هر چی دل خودت میخوای همون بشه
0
1400/08/01
shima p
اره و اکثرا خانواده هم میگن پسر اما بابام میگه دختر خوبه
0
1400/08/01
shima p
الهی آمین اما اول سالم باشه و سلامت بدنیا بیاد
1
1400/08/01
سوال کننده
ایشالله
0
1400/08/01
shima p
خماری خوب نیست من ۱۳ هفته و ۵ روزم
0
1400/08/01
shima p
دیر میگذره
0
1400/08/01
سوال کننده
اره بدونیم دیگ خلاص
1
1400/08/01
سوال کننده
خیلی دیر میگذره
0
1400/08/01
شیما ع
دختر
0
1400/08/01
سوال کننده
۱۵ ام رفتم میام همینجا اعلام میکنم😁
1
1400/08/01
فاطمـه
سمیه من ک اگر یادت باشه اولین نفر گفتم دخترررر. رگ میزارم اصن🤠😂😂😂
اعلانتم روشن میزارم بیای همینجا بگی نتیجشو😂
عیدتم مبارک🌻💛
اعلانتم روشن میزارم بیای همینجا بگی نتیجشو😂
عیدتم مبارک🌻💛
1
1400/08/01
سوال کننده
اره میام میگم همینجا حالا ببینم کدوممون درت گفتیم😁😁
2
1400/08/01
سوال کننده
عید همگی مبارک عزیزم عید شماهم مبارک
0
1400/08/01
kok_mi
پس دختره منم ان تی حدس زد دختر
جوش شیرین انجام دادم دختر بود
انومالی هم گفت دختر
جوش شیرین انجام دادم دختر بود
انومالی هم گفت دختر
0
1400/08/01
🧿🤱👑👶 Maman Soni
دخملههه 😍
0
1400/08/01
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من از روی لگنش
0
1400/08/01
shima p
دوست عزیز چجوری از رو لگن میگین؟
0
1400/08/01
مامان قندونبات وشکلات🍫🍬 ♡
دختره چون فکش کشیدس واینکه اون چیزش ب سمت پایینه
0
1400/08/01
narjes mi
منم میگم دختره
0
1400/08/01
مامان ایلیا و اهورا
پسره
0
1400/08/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اینجوری☺
0
1400/08/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni

0
1400/08/02
سوال کننده
منم این کاروارو انجام دادم گفت دختر
بعد بعضیا میگن وزنت از اول بارداری زیاد بشه دختره اما من هیچ تغییری نکردم
بعد بعضیا میگن وزنت از اول بارداری زیاد بشه دختره اما من هیچ تغییری نکردم
0
1400/08/02
سوال کننده
اره منم اینارو میبینم همه برام شبیه دختره اما نمیدونم چرا دکترم گفت مسر بر چ مبنایی گفت نمیدونم😁
0
1400/08/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni
نه ربطی نداره من توی بارداریم کلاااا دو کیلو اضافه کردم و دختر بود
0
1400/08/02
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ان شاءا... هرچی دوست دارید و خیره باشه
0
1400/08/02
سوال کننده
ععع باشه خودم خیلی دختر دوس دارم هر چی ک خیره
0
1400/08/02
kok_mi
اتفاقا سر پسرام من اینجوری بودم سر دخترم پنج کیلو کم کردم
0
1400/08/02
سوال کننده
هر کی یچیز میگه واقعا فک کنم ب این چیزا ربط نداشته باشه
0
1400/08/02
شقایق جووونی
عزیزم اگه جای خوب رفته بتسی دستگاهاشون خوب باشه به. احتمال زیاد درسته ..من ان تی حدس زد شبیه دختره ....انومالی هیجده هفتهرفتم که مطمن باشم اونم گفت دختره وبه ارزوم رسیدم خدایاشکرت ....شماهم انشاالله اول سلامتیش بعدش خواسته دلت بشه برات ....خبربدی
0
1400/08/02
سوال کننده
جاش ک خوبه اما نمیدونم واقعا ،مرسی فداتشم خدا نینیتو حفظ کنه😍😍😍😍
0
1400/08/02
سوال کننده
کسیم اشنا ندارم بیینم رفته اونجا تا حالا شده اشتباه بگه
0
1400/08/02
شقایق جووونی
خوب انشاالله که دختره وبه خواسته دلت میرسی عزیزم
0
1400/08/02
سوال کننده
مرسی گلم ایشالله
0
1400/08/03
مهدیار ابری
عزیزم دختره😍
0
1400/08/03
سوال کننده
از کجا متوجه شدی گلم
0
1400/08/03
محدثه .
شبیه نی نی منه. پسره
0
1400/08/03
محدثه .

0
1400/08/03
محدثه .
البته یکم لگنش فرق داره با نی نی تو
0
1400/08/03
سوال کننده
نه فرق داره برای من لگنش اون قسمتش ب سمت پایینه
0
1400/08/15
سوال کننده
سلام ب همگی قرار بود اعلام کنم اینجا بچم چیه
0
1400/08/15
سوال کننده
دختره 😍
0
1400/08/15
فاطمـه
سلامممم😎
0
1400/08/15
فاطمـه
سمیه دیگه چیزی نگم دیگه😎😎🤣🤣
0
1400/08/15
yase zahra
مبارکتباشه عزیزم
پرقدمباشه برات
پرقدمباشه برات
0
1400/08/15
yase zahra
نی نی منم دخمله😊
0
1400/08/15
سوال کننده
اره شما از اول گفتی دختر حدست درست بود😍😍
0
1400/08/15
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا نینی شماهم حفظ کنه پر برکت باشه براتون😍
0
1400/08/15
سوال کننده
ای جان😍
0
1400/08/16
شقایق جووونی
به به مبارکه خیلی خوشحال شدم به خواسته دلت رسیدی انشالله بسلامتی بغل بگیریش
0
1400/08/16
سوال کننده
مرسی قربونت برم
همچنین شما گلم🥰
همچنین شما گلم🥰
0
1400/08/17
kok_mi
ای جاااان
0
1400/08/17
kok_mi
مبارکه ب سلامتی عزیزم
0
1400/08/17
kok_mi
ای خدا 😍😍مبارکه عزیزززم
0
1400/08/17
سوال کننده
مرسی عزیز دلم🥰🥰🥰
0
1401/07/21
zahra m

میشه جنسیت مال منم بگید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیاتشخیص جنسیت در شانزده هفته ویک روز درست است؟
- دانستن جنسیت جنین درماهای اول بارداری؟
- تشخیص جنسیت قبل سونوگرافی
- خانومایی که باردارن و جنسیت میدونن بیان
- تشخیص جنسیت در ماه های اول بارداری
- تشخیص جنسیت جنین باسونوگرافیnt
- تشخیص جنسیت با سونوی ان تی
- تشخیص جنسیت با سونو ان تی
- خانمای باردار هفته های اول و با تجربه ها تشخیص جنسیت
- همه بیان تشخیص جنسیت پسر یا دختر😊😊😊



1073

