سلام کسی هست عمل زیبایی لابیا پلاستی انجام داده باشه راضی بودین؟دکترتون کی بود لطفا اگه اطلاعاتی دارین باهام به اشتراک بذارید ممنون میشم.
1
1400/07/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم من خودم انجام ندادم ولی دوستم انجام داده بشدت ناراضیه
میگه ک حس و لذت قبل رو ندارم دیگه
چون ب عصب های لابیا آسیب وارد میشه و باعث قطع شدن بعضی از عصب ها میشه
بازم بیشتر تحقیق کنید
میگه ک حس و لذت قبل رو ندارم دیگه
چون ب عصب های لابیا آسیب وارد میشه و باعث قطع شدن بعضی از عصب ها میشه
بازم بیشتر تحقیق کنید
0
1400/07/13
مامان گل
منم شنیدم گاهی وقتا حتی با برخورد شورت به پوست درد میگیره تا اخر عمر
0
1400/07/13
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
دوستم انجام داد گفت خیلی دردش زیاده اصلا نمی ارزه انجام بدی میگفت کل حسمم رفته
0
1400/07/13
نسترن ..
سلام اشنای ماهم انجام داد جوون داد ازدرد اخرشم گفت چغلطی بود کردم
0
1400/07/13
نسترن ..
عفونت شدید کرد بعد جراحی
0
1400/07/13
سوال کننده
اگه با لیزر انجام بدی چی میگن با لیزر بهتره
0
1400/07/13
مامان گل
بالاخره جزئی از بدن داره کنده میشه حالا چه با لیزر چه چاقو چه قیچی
فقط لیزر تمیزتر در میاد
فقط لیزر تمیزتر در میاد
0
1400/07/13
آریانا ایرانی
عزیزم من انجام دادم
طبیعی بچمو به دنیا آوروم سر بودم یهو دید دکتر یه چیزایی رو قیچی زد انداخت
گفت دختر خوبی بودی جیغ و داد نکردی برات زیبایی انجام دادم
چون با زایمان بود درد نداشت ولی غیر از اونو نمیدونم
حسم هم همون قبلیه فرق نکرده البته بدن با بدن فرق داره هااا اینم بگم
طبیعی بچمو به دنیا آوروم سر بودم یهو دید دکتر یه چیزایی رو قیچی زد انداخت
گفت دختر خوبی بودی جیغ و داد نکردی برات زیبایی انجام دادم
چون با زایمان بود درد نداشت ولی غیر از اونو نمیدونم
حسم هم همون قبلیه فرق نکرده البته بدن با بدن فرق داره هااا اینم بگم
0
1400/07/13
مامان گل
مطمعنی؟ 🙄😳
0
1400/07/13
مامان گل
منظور از زیبایی یعنی تنگتر دوخته
0
1400/07/14
سوال کننده
آخه لابیا بزرگ هم خودش ادم اذیت میشه نمیدونم چیکار کنم
0
1400/07/14
سوال کننده
تو شورت و لباس تنگ و اینا🥺افسردگی گرفتم
0
1400/07/14
سوال کننده
نمیدونم عمل کنم میترسم نکنم اذیت میشم
0
1400/07/14
Lnaaz 🌸
ببخشید برای میکرو... ابرو یه برگ بلند بالا باید پر کرد رضایت نامه و...
حالا اینکه دیگه لابیا..
چه دکتر سرخودی که نه نظر خواسته نه اجازه....
اینکارو با زایمان انجام نمیدن داخل رو چرا ...
ولی این پایین بخیه بالا بخیه
چه عذابیه..
حالا اینکه دیگه لابیا..
چه دکتر سرخودی که نه نظر خواسته نه اجازه....
اینکارو با زایمان انجام نمیدن داخل رو چرا ...
ولی این پایین بخیه بالا بخیه
چه عذابیه..
0
1400/07/16
آریانا ایرانی
عزیزم تنگ تر که جز زیبایی نیست زیبایی ینی اون لابیا یا گوشت اضافه ای که از درز اندام تناسلیت میزنه بیرون و زشت نشون میده رو بردارن
0
1400/07/16
آریانا ایرانی
نه بابا اصلا درد نداشت عزیزم اتفاقا خوب کاری کرد چون خودم دوس داشتم الان احساس بهتری به ظاهرش دارم ولی ازم پرسید میخوای تنگ بشی گفتم فقط دوتا اضافه بدوز ولی ددتا خیلی تنگ شد اولش اذیت شدم ولی الان عادت کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



843

