مثلا من ویار کردم یه پسر شش ماهه به بالا رو یه دل سیر ببوسم؟😃
0
1400/07/04
maman mahed 👼
بیا پسر منو ببوس یه دعای خیر برام بکن
0
1400/07/04
سوال کننده
حالت تهوعم ندارم 😃
0
1400/07/04
maman mahed 👼
جالب بود ویارت
0
1400/07/04
سوال کننده
رد کن بیا ماچش کنم😀
1
1400/07/04
سوال کننده
من فدای اون لپای و مژه هاش ماشالله
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بیا علیسان ببوس 🤣
0
1400/07/04
maman mahed 👼
بیا
0
1400/07/04
سوال کننده
رد کن بیا
چند روز پیش تو خیابون یکی دیدم میگفتم کاش میشد بوسش کرد
چند روز پیش تو خیابون یکی دیدم میگفتم کاش میشد بوسش کرد
20
1400/07/04
maman mahed 👼

15
1400/07/04
maman mahed 👼

0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من عاشق پرتقال بودم واون اواخرعدس پلو اماازبوی یخچال متنفربودم بوی مرغ وپیازنابودم میکرد
0
1400/07/04
maman mahed 👼
فدات مهربونم
12
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍

2
1400/07/04
سوال کننده
ماشالله
من بخورمش بخدااااا😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
من بخورمش بخدااااا😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
10
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍

0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
ای وایی کاکااااااااام🥺😭بدش به من
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اینم شاهزاده علیسان ما من خودم روزی دوبارب عنوان ژلوفن گازش میگیرم
0
1400/07/04
سوال کننده
ماشالله من دورت تو بگردم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
وایی خدااااااااا ماشالله🤣🤣🤣🤣🤣
منم برا داداش یه لباس همین رنگی خریدم
بده بیاد بخوووووووووورمش
منم برا داداش یه لباس همین رنگی خریدم
بده بیاد بخوووووووووورمش
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزی خداحفظت کنه
2
1400/07/04
سوال کننده
جان جااااان
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍😍😍نفسممممممممممممم
1
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
یک گازاز رون پاش لطفا مسی ماشالله ماشالله🥰🥰🥰🥰
0
1400/07/04
maman mahed 👼
ماشالله به چشمات
ایشالله به سلامتی نی نی خودت میاد
ایشالله به سلامتی نی نی خودت میاد
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
🥰🥰🥰🥰
0
1400/07/04
سوال کننده
بچه هاتونو پست کنید بیاد😃
2
1400/07/04
maman mahed 👼
🐥 انشالله نی نیت سلامت میاد بغلت
1
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
انگار بشیر حسینی داره نگاه میکنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
ممنون عزیزم
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ آدرس بده بفرسم 😅
1
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
وایی خدا من پسرمو میخواااااااااااام
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
😭🥺😍🧚♀️💜😆🥲🤰🏻💃🏻
3
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله ب زودی🥰🥰🥰🥰
2
1400/07/04
maman mahed 👼
خوش رنگه
من زرد و ابی خیلی دارم
من زرد و ابی خیلی دارم
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
آمین آمین
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
ووووویی ننه شومپولش بوسیدنیه🤣🤣🤣
همون موفع هم بشاشه😑🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
همون موفع هم بشاشه😑🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
1400/07/04
سوال کننده
خوش به حالت به سلامتی میاد به زودی بغلت
من هنوز باید چشم انتظار باشم
بیاد میخورمش
من هنوز باید چشم انتظار باشم
بیاد میخورمش
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخخ اصن رواون حساب نکن تابازشون کنی اصولا فواره ای میزنن بوسیدن ک پیشکش
0
1400/07/04
maman mahed 👼
ماشالله به پسمل خودت. خدا حفظشون.کنه
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدای تو 🥰🥰🥰خداحافظ ونگهدار پسرخشگلت باشه
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
آره واقعا ، لعنت به درازیِ این بارداری
کاش فقط ۴۰ روز بود فرآیند تولید مثل
نمیدونم چرا خدا ۹ ماه طولش داد
کاش فقط ۴۰ روز بود فرآیند تولید مثل
نمیدونم چرا خدا ۹ ماه طولش داد
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
😆😆😆😆😆
2
1400/07/04
سوال کننده
خدا حفظ کنه پسراتونو دوستان
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
زودمیگذره و ب سلامتی انشالله میگذره
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مرسی عشقم
0
1400/07/04
maman mahed 👼
من به جز شومبولش همه جاشو بوسیدم
ولی باور میکنی باباش شومبولشپ بوسیده 😂😂
ولی باور میکنی باباش شومبولشپ بوسیده 😂😂
1
1400/07/04
سوال کننده
از اون جایی خودمون اصل کار رو زود انجام میدیم خدا اینجا انتقام میگیره😀
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
😍😍😍ووویی ننه اون خوردنیه والله
0
1400/07/04
سوال کننده
ان شالله دوستم
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من فقط رو لپ هاش و زیربغلش کراش دارم ایناک میبوسم غش میکنه ازخنده
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
سلام
من اوایل دوس داشتم یکی پیشم خیار یا هویچ بخوره خرچ خرچ صدا بده .ولی الان نه .میزنم لهش میکنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من اوایل دوس داشتم یکی پیشم خیار یا هویچ بخوره خرچ خرچ صدا بده .ولی الان نه .میزنم لهش میکنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣آخی چرا اینقدر نوزاد شیرینه
0
1400/07/04
سوال کننده
سلام😀
0
1400/07/04
سوال کننده
من ویارم افتاده رو مادر شو
دم به دقیقه شوهر رو میبوسم
دم به دقیقه شوهر رو میبوسم
0
1400/07/04
ریحان خاتون 💜
من ویار عجیب غریب ندارم😆
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
از اول هم از مرغ متنفرم
هنوزم ادامه داره
هنوزم ادامه داره
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من تا ماه هفت ویارب غذا داشتم بدم میومدغذا بخورم و عاشق این بودم بچسبم ب شوهرم بخوابم
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پسرنی نی؟
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
انتی گفتن پسره
آنومالی گفتن دختره
دهم قراره دوباره برم
سرکاریم
آنومالی گفتن دختره
دهم قراره دوباره برم
سرکاریم
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای وای چ ماجرایی خخخ الهی هرچی باشه سالم باشه خودت حس میکنی چیه
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
میگم خانوما من چرا اینجوریم چرا هوس هیچی نمیکنم🙁از اول بارداری هروقت شوهرم پرسید چی دلت میخاد گفتم هیچی🙃😟
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بنظرم مامان هاخودشون جنسیت میفهمن
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ازاین یکی دوهفته دیگه استفاده کن الکی بگویک چی میخام پایان حکومتت نزدیکه
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
ماشالا پسرت خیلی نازه، من از اول حس میکردم جنسیت بچمو
1
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
حسم از اول میگف پسره
اسمش هم نذر داشتم حسین بزارم
اسمش هم نذر داشتم حسین بزارم
1
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
احتمال خیلی زیادپسره
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدات عزیزم چشمان نازمیبینه اره منم دوبارباردارشدم ازاول خودم جنسیت حدس میزدم
0
1400/07/04
سوال کننده
منم حسم میگه پسره
چون از زن جماعت بدم اومده🤣
چون از زن جماعت بدم اومده🤣
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
حالا هر چی باشه فرق نداره
ولی فعلا سرکار گذاشته ورووووووووجک
ولی فعلا سرکار گذاشته ورووووووووجک
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
بوس نمیکند اثر مگر که گاز اثر کند🤗
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
🤣🤣🤣
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ ازمن چی؟من ک ازت دورم🤪🤪🤪🤪
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دقیقا رون پاش اووووف
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
بمن بگین ب شوهرم چی بگم بخرا عاقا😂
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
آدمخوارا😂😂
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
آره دقیقا
0
1400/07/04
سوال کننده
نه بابا از مادر شوهرم و دخترش بدم اومده چون باهام دعوا کردن🤣
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی سلامت باشه رخ بنمای ببینیم چیه
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ ول کن فامیل شوهر اصن جوابشون نده توبارداری حتی یک لحظه اعصابتوبهم نریز
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
ممنونم عزیزم
خدا پسملتو حفظ کنه
حس میکنم شبیه خودته پسرت
خدا پسملتو حفظ کنه
حس میکنم شبیه خودته پسرت
0
1400/07/04
سوال کننده
بنده های خدا بد موقعی باهام درگیر شدن😂
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
تواین عکس ها اره یکخورده ای خدا توراهی شماروهم حفظ کنه 🥰
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
آخه فیس دخترونه ست . گوگولی
0
1400/07/04
سوال کننده
من حالت تهوع ندارم چرا؟انگار نه انگار باردارم😂
0
1400/07/04
زهرابانو ❣️
اینو من میخورمش💖🧿
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
خوش به حاااالت
برا من از ۹ هفته شروع شده
تا همین الان سرویسم
برا من از ۹ هفته شروع شده
تا همین الان سرویسم
0
1400/07/04
سوال کننده
من نگرانم برای بچم اتفاقی افتاده باشه
1
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
عوووو
انقدر دور و بر من بودن کسایی که اصلا یکبار هم حالت تهوع نداشتن
نمونش دختر داییم
خورد خوابید
انقدر دور و بر من بودن کسایی که اصلا یکبار هم حالت تهوع نداشتن
نمونش دختر داییم
خورد خوابید
1
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
فکر منفی نکن خواهشا
حالشو ببر
حالشو ببر
1
1400/07/04
سوال کننده
چشم
0
1400/07/04
Banoo .
من فک کنم به خودم ویار داشتم
0
1400/07/04
خانم گل .
دقیقا چ سنی مد نظرته
پسر 15 ساله ام شش ماه ب بالا میشه ها😂😂😂😂
پسر 15 ساله ام شش ماه ب بالا میشه ها😂😂😂😂
0
1400/07/04
Roya ❤️
ماشاالله هزار ماشاالله
چه جیگریه 😘😘
چشم بد دور از گل پسرمون
چه جیگریه 😘😘
چشم بد دور از گل پسرمون
0
1400/07/04
Roya ❤️
من عجیب عاشق پرتقال بودم . بوی پرتقال آرومم میکرد،
دلم میخواست دو کیلو یه جا بخورم ولی روم نمیشد😂😂
دلم میخواست دو کیلو یه جا بخورم ولی روم نمیشد😂😂
0
1400/07/04
Aylar. M Yeganeh
من دلم میخواد بارون بباره😩😍😍😍
0
1400/07/04
فاطمه ~
من برعکس حالم از پرتقال بهم میخورد حتی آب پرتقال الان هنوز پرتقال امسال نخوردم و ندیدم تا خرداد ک تو بازار بود بدم میومد از بوش
1
1400/07/04
فاطمه ~
نون لواش ک دوباره گرم کنیم بخوریم بوش حالمو بد میکنه نون سرده میخوریم کلا 😂بارداری قبلیم ک سقط شد هم بادمجون دوست نداشتم متنفر بودم
0
1400/07/04
Roya ❤️
جات خالی یه بارونیه اینجا
کل خیابونا رو آب برداشته
کل خیابونا رو آب برداشته
0
1400/07/04
Aylar. M Yeganeh
میخواااام😩😂😂😂
0
1400/07/04
سوال کننده
اینجوریه شوهرم ۳۰ سالشه😂
1
1400/07/04
سوال کننده
عزیزم چرا؟
من بی صبرانه منتظر نارنگی ام
من بی صبرانه منتظر نارنگی ام
0
1400/07/04
سوال کننده
به به هوای خنک
نوش جان
نوش جان
0
1400/07/04
maman mahed 👼
مرسی,جان دلم
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
عزیزم منم همین مشکل را دارم یعنی ممکنه اشتباه بشه؟
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
یعنی بازبرم سونو؟
1
1400/07/04
mom(N) 😌😌
وای عزیزم مهشید چقد پسرت ماشالله دلبره
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
وای خدا کی دوباره من یه بچه دیگه بیارم😂
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
من عاشق بو سینه شوهرم بودم از سرکار میومد میچسبیدم بش 😂😂
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نظرلطفت دلبر🥰
0
1400/07/04
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخخ درد زایمان انگارفراموش کردی
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
کسی نیست؟
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
بخدا من درد نداشتم خداروشکز خیلی راحت بودم
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
🙋من
0
1400/07/04
🌺fatemeh m🌺
دکترم گف چون گفته دختره بازم احتمال داره عوض شه. آلت تناسلیش هنوز تشکیل نشده باشه. برا دهم دوباره سونو نوشت
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
به نظرتون منم باز برم سونو؟
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
یعنی منم ازادبرم سونو؟
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
اخه منم اخر کار دکتر یه نگاه کردگفت دختره
اول گف پسره
اول گف پسره
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
چرا عزیزم بزار دیگه برا وزن سیو چهال هفته برو
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
اخه میخام خریدکنم
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
دیگه فکر نمیکنم اشتباهی بشه اخه ماشالله بچت بزرگه
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
یه سونو هم برو اگه میخوای خیالت راحت شه
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
دوهفته دیگ برم خوبه؟
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
چه دیر بیست هفته برو
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
اوکی ممنون
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
اخه یه فامیلا نزدیکمون بیضه اش بعد به دنیا اومدن با عمل ازتوشکمش در اوردن
0
1400/07/04
mom(N) 😌😌
وای بلا به دور
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
الان منم استرس گرفتم
0
1400/07/04
نیروانا طاهری
نمیدونم چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1059

