سلام خدمت اومایی های عزیز.. یه دکتر اورولوژی خوب تو تهران لطفا بهم معرفی کنین طبق ازمایشی ک از مرکز ناباروری دکتر پیوندی تو ساری گرفتم تشخیصشون ای وی اف بوده ..لطفا ساروی های عزیز هم بگن ازمایشگاه مرکزشون چقد معتبره؟؟
0
1400/06/31
سوال کننده

0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام حالا چرا اورولوژی تهران مگه ساری دکتراش خوب نیست؟
0
1400/06/31
سوال کننده
رفتم ساری پیش دکتر عیسی پور..خب جواب نگرفتم الان میخوام برم تهران
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دکتر جمشیدی معجزه میکنه پیش یه دکتر رفتی نا امید شدی من فکر کردم کل دکترای ساریو رفتی
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شوهر من فقط ۱ دهم درصد سالم بود توجه کن یک دهم درصد پیش جمشیدی رفتیم دارویی که داد من به ماه نکشید همون که دارو رو مصرف کرد باردار شدم
0
1400/06/31
سوال کننده
نمیخوام از اول راه زیادی رو برم بعد دوباره برسم نقطه اول..دکتر زنانم رو دو سری عوض کردم حالا میخوام این دکترمم عوض کنم
0
1400/06/31
سوال کننده
یعنی مورفولوژیش یک دهم بود؟؟
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خودت میدونی انشالله به نتیجه برسی
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بله
0
1400/06/31
سوال کننده
دکتر جمشیدی کجای تهرانه؟؟
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شوهر من تازه واریکوسل گرید ۳ داشت یه بیضشم ضربه خورده بود پرتاپ اسپرمم نداشت
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ساریه
0
1400/06/31
سوال کننده
منم شوهرم واریکوسل داشت عمل کردیم نتیجه نداد پرتاب اسپرم هم صفره
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
حالا که ساری هستی پیش یه جمشیدی هم برو انشالله دستش براتون سبک باشه برگشتی خونه همون شب باردار بشی
0
1400/06/31
سوال کننده
دکتر زنانتون کی بود؟؟
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
ببین به شوهر من ۳۰ تا امپول نوشت تازه گفت تموم شد بیا همون اولین امپولو ک زد من باردار شدم بقیه داروهارم ریخت بیرون
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شیده نصری
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
جاری منم پیش شیده نصری بعد ده سال باردار شد
0
1400/06/31
سوال کننده
اسم امپول رو یادته؟؟پدی پرگ نبود؟؟
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
نه این نبود
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
یادمه امپولش گرون میشد داروخونه ای چون رفیق شوهرم بود گفت بیا ده تا ده تا بهت بدم
0
1400/06/31
سوال کننده
اوکی.ی بار با این امپولی ک گفتم باردار شدم ولی نتیجش سقط بود.ظاهرا با ی اسپرم بد تشکیل شده بود
0
1400/06/31
سوال کننده
کجای ساریه؟؟
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
کی
0
1400/06/31
سوال کننده
دکتر جمشیدی
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
شیده نصری امیر مازندرانی ساختمان دوم
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دکتر جمشیدی ساختمان کسری اگه اشتباه نکنم یه بار رفتیم پیشش از ذهنم رفت بخدا
0
1400/06/31
سوال کننده
دکتر خودم بنافتی بود ب توصیه خودش رفتم دکتر پیوندی
0
1400/06/31
سوال کننده
الان مشکلم همسرمه دیگه باید ی دکتر اورولوژی خوب بریم
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
انشالله نتیجه میگیرید
0
1400/06/31
سوال کننده
اوکی.مرسی
0
1400/06/31
سوال کننده
انشالله.هر چی خدا بخواد
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
جاری منم ده سال باردار نشد شوهرش از شوهر من افتضاح تر بود یعنی افتضاح ای وی اف کرد
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اونم فکر کنم فرستاد پیش جمشیدی
0
1400/06/31
سوال کننده
ای وی اف گزینه اخره.الان زوده
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
البته جاری من سنش بیشتر از من بود دیگ ای وی اف کرد که زودتر نتیجه بگیره
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
چون شیده نصری مردارو میفرسته جمشیدی
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
یادمه برادر شوهرمم امپول داشت
0
1400/06/31
سوال کننده
اوکی..جاریتون چن سالش بود ک ای وی اف کرد
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
فکر کنم ۳۶
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
برادر شوهرم ۳۳
0
1400/06/31
سوال کننده
اهان پس من وقت دارم هنوز.۳۰ سالمه
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اره بابا اصلا شک نکن زودی باراار میشی یه بارداری موفق
0
1400/06/31
سوال کننده
مرسی.انشالله
0
1400/06/31
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
قربانت
0
1400/06/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم نتیجه آزمایش شوهرت خیلی با نیست فقط مورفولوژی یکم ضعیفه تحرک هم کمی تعداد هم کمی ؛ بنظرم بگرد دکتر خوب پیدا تو همون ساری یا بابل؛ شوهرت واریکوسل نداره؟؟
0
1400/06/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیز پرتاب اسپرم شوهر شما صفر نیست اسپرم های پیش رونده سریع شون صغره ولی اسپرم پیش رونده معمولی شون ۲۵ هست که اینم بذ نیست تقریبا قابل قبوله
0
1400/06/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من شوهر واریکوسل داشت همه چیرش تقریبا ضعیف بود فقط تعدادش خوب بود دکتر رمجی بابل عملش کرد خدارو شکر بعد سه ماه خوب خوب شد
0
1400/06/31
سوال کننده
واریکوسلشو عمل کرد ولی الان ک ۵ ماه گذشته تغییری نکرده
0
1400/06/31
گل رز
ببخشید میشه بگید چه آمپولایی اسمشون رو بگید که من به دکتر شوهرم نشون بدم ممنون میشم یه عمر دعاگوتون میشم
اصلا دکترای اهواز خوب نیستن
اصلا دکترای اهواز خوب نیستن
0
1400/08/19
رادین پسر
دکتر ناصرامیرجنتی فوق تخصص ارولوژی ناباروری مردان عالین از همه نظر
0
1400/08/22
سوال کننده
مرسی از لطفتون
0
1401/05/05
زهره 👫
سلام گلم . مبارکه باردار شدنتون ، همسرتون چی استفاده کرد که باردار شدی ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404

