سلام خانوما. کسی میدونه علتش چیه.امروز از صبح هرچی میخورم سیر نمیشم. یعنی غذامم کامل میخورم ولی معدم به شدت ضعف میکنه.همش حس گرسنگی و ضعف دارم. چی بخورم خوب بشم. اذیتم