Ooma
پرسش (1400/06/04):

تفسیر آزمایش nt ...آیا نیاز به سلفری هست؟

سلام این آزمایش زنداداشمه ....سن ۳۳ ....آیا نیاز ب سلفری داره؟ریسکاش چطورن؟

تفسیر آزمایش nt ...آیا نیاز به سلفری هست؟
عالیه عزیزم نیازی نیست
سلام نیازی به سلفری نیست
مامان سپنتا مال خودمو بفرستم میشه نگاهش کنی؟
ریسکش منفیه عزیزم
نیاز ب سلفری نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه