سلام دوستان اومایی من به علت رشد نکردن جنین دکتر برام ختم بارداری زد.
۴تا قرص میزوپروستول بهم داد که امرزو ظهر ساعت ۱۱ دو تا زیرزبونی و ساعت ۱ دو تا دیگه زیر زبونی گذاشتم.
تا الان فقط دو تا لخته ی خون اندازه ی بند انگشت دفع شده .
خونریزی هم در حد کم دارم.
درد هم دارم ولی نه زیاد و نه مداوم.
زعفرون غلیظ با عسل خوردم.
آویشن و زیره هم دم کردم با عسل خوردم.
پله بالا پایین کردم و تو حیاط پیاده روی کردم.
دیگه چیکار کنم که سقط کامل انجام بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



794
1400/06/02








