آخه من تا یه ماه قبل به شکمم میزدم ولی الان یه ماهی میشه که به بازو میزنم
تو بروشور آمپولم نوشته که به شکم تزریق شه برا همین دلم میخواد به شکم بزنم ولی متاسفانه میترسم میدونم که پوست هفت لایست و اینا ولی خب باز میترسم
پرسش (1400/05/22):
سلام خانم دکتر و خانمایی که آنوکساپارین تزریق میکنن میشه تا آخر بارداری به شکمم بزنم؟
416
47
1400/05/22
سوال کننده
0
1400/05/22
فاطمه دواتخواه
من اون. اواخر به شکمم هم میزدم
0
1400/05/22
سوال کننده
نمیترسیدید؟
0
1400/05/22
سوال کننده
داشتم میزدم بچه یهو تکون خورد درآوردم
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
عزیزم اگر به شکم مشکلی داشت و خطر جنین رو تهدید میکرد نمیگفتن به شکم بزنید ، من از هفته ۲۰ تا ۱۰ روز بعد زایمانم انوکساپارین ۴۰۰۰ به شکمم زدم ، نه مشکلی پیش اومد نه کبود شدم نه خون مردگی شدم و تمام نه های دیگه ، اگر درست بزنی زاویه دستت درست باشه و حتما حتما حتما کسی دیگه تزریق کنه هییییییییییچ مشکلی پیش نمیاد ، سوزنش فقط تا زیر پوست میره
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
اینم یه ترس الکیه که فقط باعث عذاب و ناراحتی خودت میشه 😎
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
خودت نزن ، حتما همسرت بزنه ، اگر نبود همسایه و خواهر و.. ، خودت بزنی چون خودتو سفت میکنی برات مشکل پیش میاد ، کبود میشی
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
مگر اینکه خیلی وارد و ماهر باشی
0
1400/05/22
سوال کننده
من چون خیلی وقته میزنم خودم میزنم بهتر از بقیه میزنم
1
1400/05/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
منو از نگرانی در آوردی
منو از نگرانی در آوردی
1
1400/05/22
marjan maman Atoosa
آره نگرانی بدترین کاریه که تو دوران بارداری میشه کرد
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
خوب اگر خودتو سفت نکنی هیچ مشکلی نداره ،
0
1400/05/22
سوال کننده
ن سفت نمیکنم
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
من اوایل شوهر خواهرشوهرم میزد ، از سرکار با خواهرشوهرم میومدن برام میزدن ، بعدش خواهر شوهرم زد ، بعدش به شوهرم یاد دادم برام بزنه 🤣🤣🤣🤣
0
1400/05/22
marjan maman Atoosa
اون سوزن به زور به زیر پوست برسه کوووووووووو تا برسه به جنین😋
0
1400/05/22
سوال کننده
😂من اوایل شوهرم میزد بعد دیگه خودم زدم ولی به بازو نمیتونم خودم بزنم دیگه الان یه ماهیه دوباره شوهرم میزنه
0
1400/05/22
سوال کننده
آره درسته👌
1
1400/05/22
marjan maman Atoosa
حتما بزار کسی بزنه اینجوری خیال خودتم راحته ، درمانگاه هم به راحتی میزنن اگر کسی نبود
1
1400/05/22
marjan maman Atoosa
انشالله بارداری راحتی داشته باشی
0
1400/05/22
سوال کننده
مرسی عزیزم😘
0
1400/05/22
زهرابانو ❣️
من سه ماه اول شوهرم برام زد انقد کبود شده بودم جونم داش درمیومد 😂آخر با نظر دکترم قطع کردم گفتم نمیتونم من
1
1400/05/22
فاطمه بانو👨👩👧👦
من تا اخر ۳۳هفته ب دور نافم زدم
الانم ک شده هپارین هم چنین
الانم ک شده هپارین هم چنین
1
1400/05/22
fifi r
من تا آخر تو شکمم زدم
0
1400/05/22
فاطمه بانو👨👩👧👦
چرا اخه
اون چون پوست رو لمس کردی تکون خورد شایدم حس ترس تورو حس کرده.....دیگع چیزی نمونده ان شاءالله
اون چون پوست رو لمس کردی تکون خورد شایدم حس ترس تورو حس کرده.....دیگع چیزی نمونده ان شاءالله
0
1400/05/22
fifi r
اشکال نداره مال منم همش یهو لگد میزد خیلی هم درد داشت 😂
1
1400/05/22
فاطمه دواتخواه
نه عزیزم چرا بترسم. نگران نباش چیزی نمیشه. بنظرم خودت بزنی بهتره.
1
1400/05/22
Mary S
اصلا فرق نمیکنه کجا تزریق بشه..
من به بازو و ران میزنم
شکم میترسم
ولی بهرحال تاثیرش رو داره
من به بازو و ران میزنم
شکم میترسم
ولی بهرحال تاثیرش رو داره
0
1400/05/22
منصوره 1989
منم به شکمم میزنم فعلا🥺
0
1400/05/22
منصوره 1989
بعضی روزا خیلی درد میگیره بعضی روزا نه
0
1400/05/22
منصوره 1989
بعضی روزام کبود میشه🤦♀️
0
1400/05/22
منصوره 1989
انشاالله بچه هامون سالم باشن بقیه اش رو تحمل میکنیم
0
1400/05/22
سوال کننده
پس خداروشکر ک نیاز نبود
0
1400/05/22
سوال کننده
آره دیگه هر از گاهی ب شکممیزنم
0
1400/05/22
سوال کننده
من قبل این یه ماه
هم شکم هم بازو و هم ران
ولی بیشتر شکم و ران میزدم
هم شکم هم بازو و هم ران
ولی بیشتر شکم و ران میزدم
0
1400/05/23
پزشک اوما
سلام نگران نباشید تزریق به شکم خطری برای جنین ندارد اما با بزرگ شدن شکم این کار سخت تر میشه و بهتره در بازو بزنید
0
1401/06/01
مامان امیرمهدی
خانوم دکتر از اول آنوکسارو به دور ناف میزدم. الانم که هپارین شده بازم دور ناف میزنم. آخه سوزنش ریزه. موردی داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




