با سلام
دکتر پسرم از یک ماهگی برای پسرم قطره آ د و مولتی نوشت. البته برند پدیا بست بود ولی چون پرت میشد گلوش برندشو تغییر دادم و از ی شرکت دیگه گرفتم ک مولتیش غلیظ بود و آد هم ادسول بود قشنگ میخورد. سره دوماهگی ک رفتم چکاب. فک کنم تو حرفام گفتم قطره کولیکشو مثلا دارم ننویسید شاید فک کرده یا من اشتباه گفتم ک وقتی واسش نسخه نوشت دیگه آد براش ننوشت. و مولتی پدیا بست نوشت.
حالا یعنی من فقط یک ماه اونم روزی نیم سی سی ب پسرم آد دادم. الان سوالم اینه ک من الان دارم مولتی پدیا بست بش میدم دکتر عمدا آد ننوشته یا اینکه حتما باید قطره آ د هم مصرف کنه. بهش بدم؟
همه میگن ۲۵ قطره یا همون یک سی سی روزانه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



370
1400/05/19






