باسلام خدمت دکتراوما مشکل تک شریانی دارم بچم ضعیفه میخواستم بدونم واسه وزن گیری بچه چه چیزای بخورم خوبه که بچه وزن بگیره واینکه این بچها بعدبه دنیااومدن میمونن یانه تروخدا بگید من بدونم
0
1400/05/08
ساحل 🎀
من شنیدم بستنی و دلستر و انبه خوبه البته به شرطی که قند نداشته باشی
0
1400/05/08
fatii 💙💙
پروتئین و کلسیم
0
1400/05/08
fatii 💙💙
گوشت کبابی ، آبگوشت ، سوپ ، عدسی ، لوبیا گرم ، شیر ، ماست یونانی ، دلستر مالت ، بستنی
0
1400/05/08
fatii 💙💙
وای اره چرا نمیمونن چرا این فکرا رو میکنی
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
سونو وزن رفتی؟
از کجا میدونی ضعیفه؟؟
از کجا میدونی ضعیفه؟؟
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
چرا نمونه ؟
من ب چشم خودم دیدم دختر دوستم الان ۵ماهشه ....
من ب چشم خودم دیدم دختر دوستم الان ۵ماهشه ....
0
1400/05/08
سوال کننده
۳۰هفته هستم چندروزپیش رفتم دکترم سونوکردگفت وزن بچه اومده پایین خیلیا رو توچت دیدم گفتن که نموندن براشون
0
1400/05/08
سوال کننده
سونوی که دکترم مطب انجام دادگفت
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
عزیزم استرس نداشته باش
0
1400/05/08
سوال کننده
وزنش چقدبود؟تودستگاه نرفت؟
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
انشالله مشکلی پیش نمیاد
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
من خودم هنوز سونو وزن نرفتم
0
1400/05/08
سوال کننده
تروخدا شماها هم مثل من یه مادرهستین دعاکنید بچم سالم بدنیابیاد
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
برای وزن گیری دکترت بهت پودر نداد ؟
0
1400/05/08
سوال کننده
شماهم تک شریانی هستین؟
0
1400/05/08
سوال کننده
نه عزیزم
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
اینو کی متوجه شدی ؟ آنومالی ؟
0
1400/05/08
سوال کننده
وزن بچه توهفته ۳۰بایدچقدباشه
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
پودر شنیدم خوبه واسه وزن ب دکترت بگو
0
1400/05/08
سوال کننده
۱۸هفته آنومالی
0
1400/05/08
سوال کننده
رشدمیکنه باپودر؟
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
تو اوما زده ۱۳۰۰
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
چند بود وزنش
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
اره با پودر رشد میکنه
0
1400/05/08
سوال کننده
چجوری ببینم کدوم قسمت اوماست
0
1400/05/08
سوال کننده
گفت وزن بچه به ۲۷هفته میخوره
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
همون قسمت ک عکس میوه ها رو کشیده
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
اومای من
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
اگه قند نداری بستنی بخور دلستر
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
گوشت کبابی شیر زیاد بخور
0
1400/05/08
سوال کننده
۲۷هفته که بودم وزنش وگفت ۱کیلوصد ۳شب پیش رفتم گفت وزن اومده پایین احتمال داره که متوقف هم بشه
0
1400/05/08
سوال کننده
قندندارم
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
واسه ۲۷ هفته وزنش خوب بوده
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
۳ شب پیش چند بود
0
1400/05/08
سوال کننده
آره ولی ۳۰هفته روگفت اومده پایین
0
1400/05/08
سوال کننده
وزن وگفت به جنین ۲۷هفته میخوره یعنی چند
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
یعنی ۹۰۰
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
حدودا
0
1400/05/08
سوال کننده
خیلی کمه
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
حالا تغذیه تو درست کن خوب بخور نتیجه میده
0
1400/05/08
🌹مریم🌹 😍
شیر رو با موز پسته بخور
معجون درست کن
معجون درست کن
0
1400/05/08
مامان آروشا کوچولو
آمپول میزنی؟
1
1400/05/08
سوال کننده
تمام امیدم به خداست خدا خودش کمکم کنه
0
1400/05/08
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1400/05/08
سوال کننده
آمپول چی
0
1400/05/08
مامان آروشا کوچولو
من دیدم تو اوما بعضی ها دکترشون برای خون رسانی بهتر در این جور مواقع آمپول آنوکساپارین میزنن
0
1400/05/08
مامان آروشا کوچولو
البته خودم میزنم ولی به دلیل دیگه
0
1400/05/08
سوال کننده
نه عزیزم دکترم بهم پودرم نداد فقط دوز آهن وزیادکردهمین
0
1400/05/08
مامان آروشا کوچولو
نگران نباش باز برو سونو ان شالله مشکلی نیست
0
1400/05/08
سوال کننده
به امیدخدا تروخدا دعاکنیدبرام
0
1400/05/08
مامان آروشا کوچولو
نگران نباش ولی پیگیری کن
یا برو یه دکتر دیگه
تو اوما بودن کسایی که وزن بچه دو هفته اختلاف داشته
یا برو یه دکتر دیگه
تو اوما بودن کسایی که وزن بچه دو هفته اختلاف داشته
1
1400/05/08
💎 sara 💎
عزیزم شما تک شریانی هستی دکترت باید یا قرص آسپرین بهت بده یا آمپول هپارین یا انوکساپارین..هیچکدومو نداده؟
0
1400/05/08
سوال کننده
نه متاسفانه
0
1400/05/08
مامان دختری
بستنی و غذای گوشتی زیاد بخور
0
1400/05/08
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم ازت
0
1400/05/08
لیلی .
با یه دکتر دیگه هم مشورت کن
0
1400/05/08
سوال کننده
فردا حتما اینکارومیکنم خیلی استرس دارم
0
1400/05/08
Fotosh *
فقط بستنی و موز هرروز
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
ن نزدیک دو کیلو بود ۳۴هفته بدنیا اومد
دستگاه هم نرف
دستگاه هم نرف
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
ایکاش پیش ی دکتر ماهر تر بری و ی سونو بیرون انجام بدی ک
ببینی وزنش اوکی هست
آسپرین یا انوکسا نمیزنی
خون رسانی رو بهتر میکنن..
ببینی وزنش اوکی هست
آسپرین یا انوکسا نمیزنی
خون رسانی رو بهتر میکنن..
0
1400/05/08
Masoumeh Jj
من هنوز داپلر ندادم ولی سونو سی هفتم یکو چهارصد بود دور شکمشم دو هفته عقب بود.دکتر از اون موقع تا الان برام امپول هپارین نوشت.هرشب میزنم.از اونموقعم دارم بستنی و کباب و اینا میخورم.فردا میرم داپلر انشالله چیزی نیس
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
استرس نداشته باش ک خوب نیس اصلا
0
1400/05/08
Masoumeh Jj
باید خودتو تقویت کنی
کباب و اب قلم.اجیل و حبوبات کلا چیزای پروتئین دار.روزی دو لیوان دوغ بخور یا یه کاسه ماست.سعی کن تخم مرغ اب پز و لوبیا هم بخوری.از اجیلام پسته و بادوم خوبن
شکمتو با ابمیوه و میوه زیاد پرنکن
کباب و اب قلم.اجیل و حبوبات کلا چیزای پروتئین دار.روزی دو لیوان دوغ بخور یا یه کاسه ماست.سعی کن تخم مرغ اب پز و لوبیا هم بخوری.از اجیلام پسته و بادوم خوبن
شکمتو با ابمیوه و میوه زیاد پرنکن
2
1400/05/08
سوال کننده
انشاالله که همه چیزش خوبه به حق حضرت رقیه
0
1400/05/08
سوال کننده
دکترم فوق تخصص ودارن عالیه بهش گفتم گفت صلاح نمیدونم
1
1400/05/08
سوال کننده
مرسی عزیزدلم یدنیا ممنونم
0
1400/05/08
سوال کننده
دلیل زود بدنیا اومدنش چی بود؟
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
دوقلو بودن
0
1400/05/08
سوال کننده
خداروشکر که تودستگاه نرفتن
0
1400/05/08
فاطمه بانو👨👩👧👦
ان شاءالله نی نی شمام همه چیش خوبه نگران نباش....
0
1400/05/09
پزشک اوما
سلام روزانه چند ساعت به پهلوی چپ بخوابید و بیشتر مواد پروتیینی و گوشتی و مغزیجات استفاع کنین
0
1400/05/09
سوال کننده
ممنون ازشما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



680

