.
.
0
1400/05/06
آرامش )sokot(
دیوونه شده ای
0
1400/05/06
سوال کننده
خودتی 🤣🤣🤣
1
1400/05/06
سوال کننده
والا به خدا
تاپیک میزنم راهنمایی میخام
میان و میرن انگار نه انگار
اینجا باید تاپیک دیونه بازی بزنی تا یکی بیاد ی چیزی بگه
🤪
تاپیک میزنم راهنمایی میخام
میان و میرن انگار نه انگار
اینجا باید تاپیک دیونه بازی بزنی تا یکی بیاد ی چیزی بگه
🤪
0
1400/05/06
FAEZEH 👨👩👧
بقیش چیه
0
1400/05/06
سوال کننده
ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی
0
1400/05/06
FAEZEH 👨👩👧
من یاد ندارم خدایی
0
1400/05/06
سوال کننده
نه من یادمه
0
1400/05/06
FAEZEH 👨👩👧
😂😂😂
0
1400/05/06
سوال کننده
stk: |~|6|~|88_col
0
1400/05/06
فاطمه مامان فندوق
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
3
1400/05/06
nargesi 👨👩👧
متاسفم برا ی عده
اینجا برنامه پزشکیه
تاپیکای الکی میزنین حق الناسه
یا دعوا یا خیانت یا چرت و پرت
(مثلا از اینایی ک میان تو تاپیکا تز میدن)🤣🤣🤣
اینجا برنامه پزشکیه
تاپیکای الکی میزنین حق الناسه
یا دعوا یا خیانت یا چرت و پرت
(مثلا از اینایی ک میان تو تاپیکا تز میدن)🤣🤣🤣
0
1400/05/06
asma b
جالبه این تایپیکا بیشتر دیده میشه و جواب داده میشه تا سوالای پزشکی
0
1400/05/06
nargesi 👨👩👧
خواهر من الکی تز دادم🤣
0
1400/05/06
setare ..
چی بودء
0
1400/05/06
setare ..
؟
1
1400/05/06
سوال کننده
تو روحت نرگس
خواستم فحش بدم دیدم تویی 🤣🤣🤣
خواستم فحش بدم دیدم تویی 🤣🤣🤣
0
1400/05/06
سوال کننده
به خدا
تاپیکم راهنمایی تم تولد واسه مامانم بود
دیدم کلی بازدید میشه هیچی نمیگن
منم ویراش کردم الفبا نوشتم دیدم اومدن 😁😁😁
تاپیکم راهنمایی تم تولد واسه مامانم بود
دیدم کلی بازدید میشه هیچی نمیگن
منم ویراش کردم الفبا نوشتم دیدم اومدن 😁😁😁
0
1400/05/06
سوال کننده
بالا گفتم
0
1400/05/06
نسترن ..
منم همینو میگم بعضیا بهشون برهم میخوره😕
0
1400/05/06
nargesi 👨👩👧
🤣🤣🤣
0
1400/05/06
khanom gol 👧
چطوری مرجان
0
1400/05/06
khanom gol 👧
چت شده خخخخ
0
1400/05/06
لیلا انصاری
سلام عزیزم داری الفبا تمرین میکنی
0
1400/05/06
سوال کننده
خوبم عزیزم
تو خوبی
تو خوبی
0
1400/05/06
سوال کننده
اعصابم خورد شد
جدیدا زود قاطی میکنم آمپر میچسبونم 🤣🤣🤣
جدیدا زود قاطی میکنم آمپر میچسبونم 🤣🤣🤣
1
1400/05/06
fatemeh ش
شاید حامله ای
0
1400/05/06
fatemeh ش
🤣🤣🤣
0
1400/05/07
khanom gol 👧
😂
0
1400/05/07
سوال کننده
نه
بی نهایت خستم
🤒
بی نهایت خستم
🤒
0
1400/05/07
khanom gol 👧
از زندگی
0
1400/05/07
khanom gol 👧
یا از کار
0
1400/05/07
سوال کننده
ن بابا
زندگی چیه
از فعالیت و نخوابیدن خستم
صبح میرم سرکار
برگشتنی بدو بدو ناهار درست میکنم
جمع و جور کردن آشپزخونه
بچه ها
رخت و لباس
خرید و و و و
تا بچه ها بخابن بعد از ظهر که بتونم به کارام برسم پوست کلمو میکنن
تا بیدلر نشدن به فکر عصرونشون باشم
بعدشم به فکر شام خودمون
دوباره تمیز کردن گندکاریهای آشپزخونه
این وسط حموم کردن بچه ها و رسیدگی بهشون
تا بخوابن یاعت ۱ و ۲ شبه
و دوباره صبح روز از نو روزی از نو
زندگی چیه
از فعالیت و نخوابیدن خستم
صبح میرم سرکار
برگشتنی بدو بدو ناهار درست میکنم
جمع و جور کردن آشپزخونه
بچه ها
رخت و لباس
خرید و و و و
تا بچه ها بخابن بعد از ظهر که بتونم به کارام برسم پوست کلمو میکنن
تا بیدلر نشدن به فکر عصرونشون باشم
بعدشم به فکر شام خودمون
دوباره تمیز کردن گندکاریهای آشپزخونه
این وسط حموم کردن بچه ها و رسیدگی بهشون
تا بخوابن یاعت ۱ و ۲ شبه
و دوباره صبح روز از نو روزی از نو
0
1400/05/07
سوال کننده
به شکرانه کرونا از هر چی تفریح و گردشه محرومیم
ی پارک و خانه بازی نمیشه برد بچه ها رو
گناه دارن طفل معصوما
همش تو چاردیواری اسیرن من باید دنبالشون بدوام
انقدر از اوپن بالا میرن و پایین میارم
جای سزارینم بشدت درد داره
حس میکنم از داخل پاره شده
ی پارک و خانه بازی نمیشه برد بچه ها رو
گناه دارن طفل معصوما
همش تو چاردیواری اسیرن من باید دنبالشون بدوام
انقدر از اوپن بالا میرن و پایین میارم
جای سزارینم بشدت درد داره
حس میکنم از داخل پاره شده
0
1400/05/07
سوال کننده
خونه باغمونم دیگه اصلا دوست ندارم که برم
الان دو ماه شده که نرفتم
هر بار میرم فامیلای شوهرممیان اصلا دیگه تحمل دیدنشون ندارم
آخرین بار که رفتم بهمون کرونا دادن
از اونجا دیگه متنفر شدم
الان دو ماه شده که نرفتم
هر بار میرم فامیلای شوهرممیان اصلا دیگه تحمل دیدنشون ندارم
آخرین بار که رفتم بهمون کرونا دادن
از اونجا دیگه متنفر شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1015

