سلام ۱۶ روز از آی یو آیم میگذشت امروز روز موعدم هم بود خوبه بنظرتون؟ نوشته ۳روز دیگه تکرار کنم
پرسش (1400/05/06):
جواب آزمایشم واسه روز موعد خوبه؟ ۱۶ روز بعد آی یو آی
744
111
1400/05/06
سوال کننده
1
1400/05/06
سوال کننده

0
1400/05/06
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم دکتر گفت تکرار کنی ؟ مثبته دیگه چرا تکرار
مبارکت باشه
مبارکت باشه
1
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
آره عزیزم عالیه مبارکت باشه
ان شاء الله به سلامتی
من دو روز بعد موعد تازه 84 بود
ان شاء الله به سلامتی
من دو روز بعد موعد تازه 84 بود
0
1400/05/06
سوال کننده
نه دکتر نگفت فردا قراره برم پیش دکتر زیر جواب آزمایش نوشته
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عزیزم سونو قلب رفتی؟
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
فک نکنم احتیاج باشه به تکرار
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
آره رفتم امروز
خداروشکر قلبش تشکیل شده بود
خداروشکر قلبش تشکیل شده بود
0
1400/05/06
🥰 فاطمه 🥰
بستگی داره لقاح کی گرفته باشه ، من لقاحم زود بود روز موعد ۱۰۸۴ بود تیتر بتام ، یکی لقالحش دیرتر گرفته کمتر عدد بتا
ان تی برای من سن بارداری رو یه روز قبل پریود زده
ان تی برای من سن بارداری رو یه روز قبل پریود زده
0
1400/05/06
سوال کننده
تو تکرار نکردی؟
0
1400/05/06
سوال کننده
واقعا خداروهزار مرتبه شکر برا منم دعا کن 😍
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
نه اصلا
فقط فهمیدم مثبته خیالم راحت شد
چون بی بی چکم هاله بود فقط
فقط فهمیدم مثبته خیالم راحت شد
چون بی بی چکم هاله بود فقط
0
1400/05/06
سوال کننده
دوقلو داری؟
0
1400/05/06
سوال کننده
ای جان لقاحت دیر بوده حتما
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که میری دو هفته دیگه و قلب نی نی تو میبینی 🤩🤩
0
1400/05/06
سوال کننده
طبق سونو چند هفته ای؟
0
1400/05/06
سوال کننده
خداکنه فقط همینو میخوام از خدا😢
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
آره الان برام توی سونو زده 6 هفته و 3 روز عزیزم
طبق پریود باید 7 هفته و 5 روز میبودم
طبق پریود باید 7 هفته و 5 روز میبودم
0
1400/05/06
🥰 فاطمه 🥰
نه بابا ربطی نداره ، اتفاقا دکترم گفت احتمالا دوقلو اما میگن بتا بالا یعنی نی نی دختره
ولی کلا بتا ربطی به دوقلو یا تک قلو نداره همین جا خانومایی که دوقلو باردار بودن بتاشون بالا هم نبوده
ولی کلا بتا ربطی به دوقلو یا تک قلو نداره همین جا خانومایی که دوقلو باردار بودن بتاشون بالا هم نبوده
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
منم از بس اینجا همش پوچ میدیدم خیلی نگران بودم اما همش الکی بود شما هم الکی به خودت استرس نده
ان شاء الله نی نی سالمه 😘
ان شاء الله نی نی سالمه 😘
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
چه جالب
ان شاء الله سالم باشه
ان شاء الله سالم باشه
0
1400/05/06
🥰 فاطمه 🥰
قربونت عزیزم همچنین نی نی خودت
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
فدات
0
1400/05/06
سوال کننده
اره ربطی نداره بتا به دوقلویی
0
1400/05/06
سوال کننده
دقیقا مثل من تجربشو داشتم مثل چی میترسم😂
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
سلام من ۱۶ روز بعد تاخیرم ۳۴۶ بود ولی تکرار کردم بعد دو روز شده بود ۷ هزار الکی تکرار کردم
0
1400/05/06
sara jafari
مبارک باشه
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
من بتام بعد ۱۶ روز ۳۴۶ بود ولی دختره
0
1400/05/06
روژمان ❤
مبارکه عالیه بتات دیگه تکرار نکن فقط استرس الکی میدن به مادر
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
سالمه شک نکن 😘😘😘
0
1400/05/06
سوال کننده
خداروشکر عزیزم😍
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عشقم دقیقا جز استرس چیزی نمیدن
1
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عشقم بخاطر دلگرمیت😍
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
فدات تو هم به خودت اصلا استرس نده بری پیش دکتر بهت میگه بتات خوبه من چون عددش با اخرین پریودیم نمیخوند گفت تکرار کنم ولی لقاحم دیر گرفته بود تازه گفتن کیسه اب تشکیل نشده اصلا فکرشم نکردم رفتم سونو واژینال که تشکیل شده بود
استرس سمه اصلا فکر منفی نکن
استرس سمه اصلا فکر منفی نکن
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
انشالله که بچت سالمه و سالم میاد بغلت
0
1400/05/06
سوال کننده
واای مرسی عزیزم کلی دلگرمم کردین 😘😘❤
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
stk: |~|11|~|102
0
1400/05/06
Fatemeh Banoo ...
قربوووونت
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
به شوهرت گفتی
0
1400/05/06
fatii 💙💙
الناز جون مبارکت😍😍😍
بتات عالیه ، بنظرم نیاز به تکرارم نداره
بتات عالیه ، بنظرم نیاز به تکرارم نداره
1
1400/05/06
سوال کننده
آره امروز یالگرد عقدمون بود سوپرایزش کردم فک میکرد براش کادو خریدم بهش گفته بودم پریود شدم بدبخت جعبه رو باز کرد هنگ کرد ازش فیلم گرفتم😂😂😂
0
1400/05/06
سوال کننده
همش میگفت واقعیه؟؟😂
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عشقمم😍😍❤
0
1400/05/06
❤مریم باانو❤ .
سلام النازجان مبارکهه😍😍😍
0
1400/05/06
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله سالم بغلت بیاد عزیزم😘😘
0
1400/05/06
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم خوبه دیگه چرا تکرار کنی دیگه
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عزیز دلمم ان شالله😘😘😍
0
1400/05/06
❤مریم باانو❤ .
قربونت برم 😘😘
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی معصومه جون😍😍❤
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
ای جانم حس خیلی خوبیه شوهر منم باور نمیکرد
0
1400/05/06
سوال کننده
خیلی شیرینه😍😍
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
شوهرم شبا اول شکممو بوس میکنه بعد خودمو 🤧🤧🤧
0
1400/05/06
سوال کننده
ای ننه 😍😍
0
1400/05/06
سوال کننده
جنسیتش چیه😋
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
دختره
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
بذار چنان فراموش بشی 🤣🤣
1
1400/05/06
سوال کننده
واای من عاشق دخترم انشالله به سلامت بغل بگیری😍😍
0
1400/05/06
11mahya1375 fallah
فدات بشم همچنین
0
1400/05/06
خانم گل .
مبارک باشه عزیزم مگه ای یو. ای نکردی نمیدونست. شوهرت؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
منم ای یو ای کردم دعا کنید
0
1400/05/06
سوال کننده
نمیدونست مثبت شدم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
منم دعا کن
0
1400/05/06
سوال کننده
انشالله بگیره عزیزم😍
0
1400/05/06
سوال کننده
چند روزه؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
ازمایشتو دیدم حسرت خوردم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
امروز روز۱۴
0
1400/05/06
سوال کننده
منم کم سختی نکشیدم ۲تا سقط داشتم داغون شدم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
میشه علایمتو بگی توروخدا
0
1400/05/06
سوال کننده
فقط سینه درد
0
1400/05/06
سوال کننده
بی بی نزدی؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
بی بی دوروز پیش زدم منفی بود
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
دکترم ۱۴تا امپول پروژسترون داده
0
1400/05/06
سوال کننده
من ۹روز بعدش مثبت شد
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
دوتا موندن
0
1400/05/06
سوال کننده
من شیافشو میزارم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
پس من ندارم😢
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
من ۱۲روز هم منفی شپ
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
د
0
1400/05/06
سوال کننده
من ۲بار انجام دادم سری اول منفی شد ماه بعدش دوباره انجام دادم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
منم بار اول
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
اتفاقا سینه هام اونقد نرم شدن
0
1400/05/06
سوال کننده
بار اول خیلی میترسیدم استرس داشتم این ماه دیگه ترسم ریخت بیخیال بودم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
فقط ی ذره سمت راستم درد میکنه
0
1400/05/06
سوال کننده
واسه من زیادم سفت نیس فقط درد داره
0
1400/05/06
سوال کننده
موعدت کیه؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
جمعه
0
1400/05/06
سوال کننده
انشالله هرچی خیره پیش بیاد مشکلتون چیه؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
اندومتریوز
0
1400/05/06
سوال کننده
شوهرتون سالمه؟
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
شما کی ازمایش دادی
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
اره
0
1400/05/06
سوال کننده
امروز دکتر واسه فردا نوشته بود من امروز دادم
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
منظورم موعدت بود
0
1400/05/06
سوال کننده
موعدم امروز بود
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
مبارکت باشه توروخدا از ته دل برام دعاکن منم شنبه میرم از مایش
0
1400/05/06
سوال کننده
انشالله هرچی به صلاحه پیش بیاد با جواب مثبت خوشحالمون کنی😍
0
1400/05/06
مامان آینده🥹
ممنون
0
1400/05/06
فاطیما احمدی
مبارکه الناز جان انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت 😍 😍
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عشقم ان شالله بزودی توام با خبرای خوب خوشحالمون کنی😍😘
0
1400/05/06
pastil 👶❤
الناز جون خداروشکر بارداری خیلی برات خوشحال شدم ایشالا دوران خوبی رو بگذرونی عزیزم
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عزیزم به فرشتت بگو برام دعا کنه😍😘
0
1400/05/06
🌺 goli🌺 ❇
مبارک باشه الناز
خداروشکر که باردار شدی😍
خداروشکر که باردار شدی😍
0
1400/05/06
سوال کننده
مرسی عشقم بزودی توام باخبرای خوب خوشحالمون کن 😍😍😘
1
1400/05/06
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا هم خیلی خوبه
0
1400/05/06
سوال کننده
ممنونم دکتر جان😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




