فک نکنم طبیعی باشه ها... شاید افت قند داری یا افت فشار
شوهرمم شبکار اول بار نبود خونه الان یهو اینطور شدم بش گفتم میگ بپرس اگ طبیعی نیس بریمبیمارستان
برو دکتر هفته ات بالاس فشارت میفته
اره برو به هر حال نزدیک زایمانتم هست
۶ ام بهموقت زایمان دادن
بزار ببینم بهتر میشم یا نه بعد برم
الانم بری زایمان نمیکنی که یه سرم تقویتی بهت میزنن من کلا اینجوری میشم افت فشار دارم
از فشارمه قندمگرفتماوکی بود
ی ذره خیاربانمک خوردماوکیم اگ دیدمدوباره شد میرم دکتر
خب دیگه به پزشکت اطلاع بده
غش کردن و لرزیدن که تشنجه اگه ندارینم حتما یا فشارتون یا قندتون میوفته به نظرم خیلی سریع برین دکتر
سلام قند ناشتا و فشار خون را چک کنید ، احتمال افت قند یا فشار است یا کم خوابی