بچه ها برا شماهم ایطوره یا نه لطفا جواب بدین
مدفوع زیاد داره پشتش انگار سوخته مجبورم یکمی بازش بذارم رو پارچه
طبیعیه عزیزم من دخترم روزی شش هفت بار پی پی میکرد از روزی که شیر خشک اونم روزی دو بار میدم پی پی کردنش شده یکبار در روز
منم بچم کلا مدفوعش آبکیه. مثل اسهال. روزی چند بار داره. دکتر هم بردیم.آزمایش همداد.گفت همه چی عادیه.من شیر خودمو میدمگفت بخاطر شیر خودته
نگفت چرا ایطوره از چیه شیر هس اخه بعضی بچه ها ایطور نیس
من بعضی اوقات شبیه اینه بعضی اوقات شکلای دیگه.بعضی اوقات کلا آبکیه. نمیدونم چرا این طور میشه.دکتر که میگفت طبیعیه.نمیدونم شیرم چی داره که مدفوعش رو این طور میکنه
قبلا شیر خشک میدادم طبیعی بود مدفوعش
منم نمیدونم چی داره ک ایطوره حالا شما ایقد پی پی داشت وزنش خوب بود یا نه
من حس میکنم از بس میکنه وزن نمیگیره☺️☺️☺️☺️
والا من چند روز قبل از یک ماهگیش بردم بهداشت وزنش چهار و پونصد بود که گفتن خیلی خوبه
😁😁😁😃😃 عزیزم منم همین فکر رو میکنم.همش با خودم میگم خوب وزن نمیگیره.این بهداشت داره الکی میگه.ولی خب خودم حس میکنم داره سنگین تر میشه.ولی خب تفاوت ظاهری حس نمیکنم
سلام مدفوع نوزاد طبیعی است