فکرنمیکنم چیزی خاصی باشه
بالاخره بارداری و هزار تغییر داخل رحم
منم معمولا دارم از این ترشحات نمیدونم عادیه یا نه
اگه بو و خارش و سوزش نداره طبیعیه بهش میگن لکوره. نگران نباش
نه خارش و سوزش ندارم ولی قبلا ترشحم معمولا کرمی رنگ و روان بود امروز یهو اینجوری شد نگرانم کرده
انشالله روزی شما هرچندتا که دوست داری ولی بارداری سه قلو خیلی سخته
واااااای عزیزمممم😍😍جنسیتاشون چیه؟؟؟؟😍😍😍😍😍
سلام اگر این ترشحات همراه با سوزش و خارش و بوی بد نیست جای نگرانی ندارد