سلام خدمت پزشک و اومایی های عزیز.
من به بچم شیها کمکی شیرخشک میدم. ظاهرا روی قوطی نوشته تادسه هفته مصرف بشه اما این تو سه هفته از نصف هم کمتر مصرف میشه. خانمهایی که کمکی شیرخشک میدین شیرخشک اضافه نمیارین؟ اضافه هاشو چیکار میکنین؟ نمیشه بیشار استفاده کرد یعنی؟ یا قوطیهای کوچیکتر نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388
1400/03/30





