احتمالاً دکتر برای تیروئید یه دو سه هفته دیگه تکرار آزمایش بده
خطا ازمایشگاهی همممکنه باشه و تکرار بده
سلام مهدیه جان میشه منم ازمایش پسرمو اینجا بزارم تایپیک زدم ولی کسی جواب نداد
تیرویید داشت نوزادی بعد شیش ماهگی دوباره ازمایش دادیم نرمال شده بود نمیدونم چشه که دوباره تیرویید داره😑
دوست عزیز من بلد نیستم تفسیر کنم🤭
عیب نداره بزار اینجا باشه هرکی دید وبلد بود تفسیر کنه
سلام عزیزم شما قبل بارداری هم مشکل تیرویید داشتید خودتون ؟
اره داشتم و قرص مصرف میکردم
عزیزم زردی داره. و کم خونه. همینو میدونستم
مهدیه حان شماهم پسر گلت ذخیره آهنش پایین هست
سلام با متخصص غدد حتما مشورت برای تیرویید و هورمون رشد باید دارو تجویز بشه