سلام دکتر جان و دوستان
پسرم ۴ روزشه سینه ام رو خیلی کم میگیره روزی یکی دوبار حتی شیر دوشیده شده رو هم نمیخوره خیلی وزن کم کرده نگرانشم دکتر هم گفت مشکلی نداره ولی خیلی نگرانم گرسنه مونده
پرسش (1400/03/30):
علت شیر نخوردن نوزاد
351
26
1400/03/30
سوال کننده
0
1400/03/30
سوال کننده
توروخدا اگه کسی چیزی میدونه بهم بگه
0
1400/03/30
Elli M
ب زوربده تابگیره
0
1400/03/30
Elli M
وقتی گشنه میشه بده
0
1400/03/30
پر شا
نگران نباش ولی به هر نحوی شده با قاشق چای خوری و یا قطره چکون بهش شیر بده حتما
من خودم شیرم دیر اومد و مثلا یه ساعت تلاش میکردم تا چند قطره شیر با قطره چکون بخوره
من خودم شیرم دیر اومد و مثلا یه ساعت تلاش میکردم تا چند قطره شیر با قطره چکون بخوره
0
1400/03/30
سوال کننده
گرسنشه ولی نمیخوره
0
1400/03/30
سوال کننده
با قاشق و قطره هم تلاش کردم فایده نداشت
0
1400/03/30
سوال کننده
دیگه دارم دیونه میشم ۵۰۰ گرم کرده ضعیف شده
0
1400/03/30
سوال کننده
توروخدا اگه کسی اینجور تجربه ای داره بهم بگه
0
1400/03/30
Aram Banoo
شایدعزیزم شیرت بوی زهم گرفته
ی پیاز روقاچ کن ی ورقشو 5 دقیقه نگه دارنوک سینه ات بعدباپنبه واب سینه ات روپاک کن ببین میخوره
ی پیاز روقاچ کن ی ورقشو 5 دقیقه نگه دارنوک سینه ات بعدباپنبه واب سینه ات روپاک کن ببین میخوره
0
1400/03/30
سوال کننده
امتحان میکنم
0
1400/03/30
سوال کننده
ممنون
0
1400/03/30
Aram Banoo
قربونت
0
1400/03/30
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
چیزی نخوردی که شیرت بد مزه بشه؟
0
1400/03/30
zhina 💙
عزیزم شاید یا کولیک داره یا رفلاکس
0
1400/03/30
zhina 💙
البته این طبیعیه ها
همه بچه ها تو شکم یه کم پف میکنن بیرون که اومدن کم میکنن نگران نباش
همه بچه ها تو شکم یه کم پف میکنن بیرون که اومدن کم میکنن نگران نباش
0
1400/03/30
zhina 💙
اما حتما به کولیکش دقت کن
0
1400/03/30
سوال کننده
بهداشت گفت باید ۱۰۰گرم کم میکرد این خیلی زیاد کم کرده
0
1400/03/30
سوال کننده
نه والا
0
1400/03/30
elel azadi🤰🏼
بچه من اینطوری بود با قطره چکون بهش شیرخشک میدادم وقتی سینمو میگرفت انگار بدمزه بود قیافشو یه جوری میکرد قبل از شیر دادن یه کم دوشیدم شیرمو بعد سینمو دادم بهش میگرفت
0
1400/03/30
elel azadi🤰🏼
توام اول شیرتو بدوش بعد سینتو بده شاید بدمزس اولش
0
1400/03/30
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سینتو درست میدی دهنش وضعیت مختلف امتحان کن پسرمن بشینم شیرنمیخوره بایددرازبکش الان ک وزنش کمه سینتوبده بیرون راه برو اون بگیرزیرسینه میدونم سخته امامادرشدن باعث میشه قوی بشی تومیتونی😇😇😇
0
1400/03/30
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1400/03/30
سوال کننده
بخدا کارم شده گریه کردن فقط
0
1400/03/30
فاطمه م
به زور بهش بده. مال من نخورد قندش افتاد
0
1400/03/31
پزشک اوما
سلام بطور طبیعی طی چند روز اول ممکن است نوزاد حتی تا ۱۰ درصد وزن تولد خود را از دست بدهند که این در پایان دو هفته اول جبران میشود و نگران نباشید ، شیردهی در محل خنک و تاریک و بیصدا باشه چ در حجم کم و دفعات زیاد باشه
0
1400/03/31
سوال کننده
خیلی ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




