سلام دخترا من الان یه هفته هست عفونت دارم اولش ترشح پنیری مانند بود با بوی بد بعدش الان رنگش شده زرد مایل به سبز الان تا وقت دکترم یه هفته هم دارم بنظرتون خطرناکه میترسم دکتر هر سری میگفتم عفونت دارم کرم واژینالی میداد الان تموم شده بازم از اون بگیرم استفاده کنم خارش و سوزش عذابم میده
0
1400/03/30
سوال کننده
کجاییین
0
1400/03/30
سوال کننده
من نت یک ساعته گرفتما ها بیایین جواب بدین🤣
0
1400/03/30
& 😁£
دکتر به من اینو داد عالیه عالی البته شما بارداری نمیددنم خوبه یا نه
0
1400/03/30
سوال کننده

0
1400/03/30
سوال کننده
دکتر من از اینا داده بود تموم کردم
0
1400/03/30
سوال کننده
خوب بود ولی به اینکه قطع میکنم دوباره عفونت میگیرم
0
1400/03/30
& 😁£

0
1400/03/30
mahsa panahi
عفونت برای جنین خیلی خطرناکه باعث پارگی کیسه آب و زایمان زودرس میشه حتما برید دکتر
0
1400/03/30
mahsa panahi
یه هفته زودتر برید دکتر چیزی نمیشه که
0
1400/03/30
سوال کننده
امروز نوبت سنو دارم پس از اونجا مستقیم میرم دکترم چون واقعا خیلی عذاب میده ترشح که میاد استرس میگیرم میگم وای کیسه ابم پاره شد بعد میبینم ترشحه
0
1400/03/30
Azi 💖 ...
من فقط یه روز سوزش داشتم و یه ذره ترشح مایل به سبز زود رفتم پیش دکترم
سفالکسین داد و پماد ان ان چند روز بعد کاملا خوب شدم
سفالکسین داد و پماد ان ان چند روز بعد کاملا خوب شدم
0
1400/03/30
ترلان ..
منم مشکل شمارو دارم
0
1400/03/30
سوال کننده
خیلی بده
0
1400/03/30
ترلان ..
شما هم میری معاینه میکنه دکترتون؟
0
1400/03/30
سوال کننده
نه مستقیم این کرم بالایی رو میده تا حالا معاینه نکرده
0
1400/03/31
پزشک اوما
سلام سه روز پماد کلوتریمازول استفاده کنید و اگر بهتر نشد حتما به پزشک مراجعه کنید چون عفونت است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



309

