سلام میشه راهنماییمدکنین درباره جواب سونوگرافیم؟
من ۳ خرداد iui کردم و الان باردارم توی عکسیکه میفرستم سن بارداری و مشخصاتش هست.
دکتر سونو گفت جوابش غیرطبیعی و خطرناکه
میشه کمکم کنین یعنی چی؟
پرسش (1400/03/29):
جواب سونوگرافی اول بارداری
651
31
1400/03/29
سوال کننده
0
1400/03/29
سوال کننده

0
1400/03/29
سوال کننده
خودم ۳۳ سالمه و علت باردار نشدنم نامشخص بود و بار اول iui شدم
0
1400/03/29
سوال کننده
آزمایش بارداری و هپاتیت اینا هم داشت همه نرمال بود فقط تیروئیدم که قبلا کم کار بود و تحت نظر دکترم الان پرکار شد که دکتر نحوه مصرفشو تغییر داد
0
1400/03/29
الهه م
نه عزیزم مشکلی ندارم که کجاش خطرناکه؟
1
1400/03/29
الهه م
مبارک باشه
0
1400/03/29
الهه م
فقط توی تخمدانت کیست هست که منم اوایل بارداری داشتم
0
1400/03/29
الهه م
و اینکه در مورد محل لانه گزینی ممکنه دکترت از بخواد یه سری مراقبتا داشته باشی
0
1400/03/29
سوال کننده
گفت جای حاملگیت غیرطبیعیه فاصله ش
و خطرناکه
و خطرناکه
0
1400/03/29
سوال کننده
گفت جاش مناسب نیست
0
1400/03/29
سوال کننده
بارداری پوچ گمونم منظورش نبود
اما گفت خطرناکه هرچه زودتر به جاییکه iui کردی مراجعه کن تا راهنماییت کنن
اما گفت خطرناکه هرچه زودتر به جاییکه iui کردی مراجعه کن تا راهنماییت کنن
0
1400/03/29
سوال کننده
منم ترسیدم جون تا الان علائم بارداری هم ندارم. نمیدونم چه فکری کنم اصلا!!!‼
0
1400/03/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نوشته فاصله ساک حاملگی از سطح خارجی رحم حدود5میلی میباشد
0
1400/03/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
نمیدونم چرا اینجور گفته دکترتم براهمین گفته جاش مناسب نیس
0
1400/03/29
الهه م
احتمالا استراحت بهت میدن ولی اینجوری نیست که الزاما خطرناک باشه
1
1400/03/29
الهه م
محل لانه گزینی رو میگه احتمالا به خاطرش استراحت مطلق میشی ، جای نگرانی نیست
0
1400/03/30
نگار امینی

سلام بیزحمت ی نگاه ب سونو من کنید...ببینید اوضاع چطوره؟
0
1400/03/30
نگار امینی
فولیکول دارم یا همه شون کیست شده
1
1400/03/30
پزشک اوما
سلام سونو مشکلی ندارد اما فاصله ساک از سطح رحم کم است که باید در سونو های سریالی بررسی بشه فعلا فقط استراحت کنید و نگران نباشید
0
1400/03/30
الهه م
عزیزم یدونه فولیکول بالغ داری انشالله با همون باردار میشی
0
1400/03/30
نگار امینی
یعنی کیست نشده؟
0
1400/03/30
نگار امینی
نیازی هست برم پیش دکترم؟
0
1400/03/30
الهه م
نه عزیزم انشالله که نمیشه
0
1400/03/30
نگار امینی
ممنون عزیزم ی نفر دیگه گفت کیسته...فولیکول بالغ نیس
0
1400/03/30
الهه م
نه عزیزم نمیدونم چرا بعضیا دوس دارن انرژی منفی بدن ، انشاالله با همون باردار میشی، چند سیکل هستی؟
0
1400/03/30
نگار امینی
ممنون عزیزم
0
1400/03/30
الهه م
خواهش میکنم عزیزم من ۱ دونه فولیکول ۱۱ داشتم روز ۱۴ سیکل دکترم هم گفت این ماه نمیشه با همون باردار شدم
0
1400/03/30
نگار امینی
خداروشکر...ولی برا من دیگه کیست شده...من امیدی ب بارداری ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مراقبت های بعد از آی یو ای
- میخوام آی یو آی انجام بدم
- وضعیت آزمایش اسپرم همسرم و انجام آی یو آی
- بچه ها جایی رو سراغ دارین بتونم دولتی یا با هزینه کم ای یو آی انجام بدم
- چسبندگی لوله های رحم
- آی یو آی دربیمارستان میلاد اصفهان
- تنبلی تخمدان و آی یو آی
- خانومایی که آی یو آی داشتن امروز
- لطفا اونایی که در مراکز دولتی آی یو آی انجام دادن بیان
- ❌خانومایی ک آی یو آی کردید...




