سلام وقت بخیر من از ابتدای بارداری ترشحاتم زرد کم رنگ هست هیچ بوی خاصی هم نداره یکی دو روزهست دچار سوزش خفیف شدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید باید چکار کنم ؟طبیعیه یا غیر طبیعی؟
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
آزمایش دادی؟ عفونت نداری؟
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
احتمالا عفونت باشه
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
🤗🤗
0
1400/03/28
سوال کننده
نه ازمایش ندادم تا حالا عفونت نگرفتم اصلا نمیدونم چطوریه
0
1400/03/28
سوال کننده
باید چکار کنم؟
0
1400/03/28
سوال کننده
خطرناکه؟
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
❤️😍❤️😍
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
باید ازمایش اولیه بارداری بدی تا عفونت، قند تیرویید و... چک شه
0
1400/03/28
فاطمه ~
مگه آرمایش اولیه ندادی؟توش آزمایش ادرارم هس
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
قبل بارداری ازمایش دادی؟
0
1400/03/28
سوال کننده
نه هیچ ازی دکتر ننوشته
0
1400/03/28
سوال کننده
نه قبلش هم ندادم
0
1400/03/28
فاطمه ~
معمولا مینویسن ک
0
1400/03/28
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب حتما باید ازمایش بدی
0
1400/03/28
فاطمه ~
برو پیشش بگو برام چکاب اولیه بنویس
0
1400/03/28
فاطمه ~
تیرویید عفونت گروه حونی همه چی توش هست
0
1400/03/28
سوال کننده
حالا سه شنبه وقت دکتر دارم باید بگم
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
دکترت بیخیاله شما حتما باید الان تیرویید چک شه و ازمایش ایمنی باکتریایی بدی
0
1400/03/28
سوال کننده
کلا دو ساله زیر نظر این دکترم تا حالا هیچ ازمایشی برام ننوشته
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
زیاد اب بخور و لباس زیر نپوش
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
کلا دکتر بیخیالیه
0
1400/03/28
سوال کننده
نمیدونم استرس گفتم
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن نیازی ب استرس نیست ،استرس ب اندازه کافی مضر و خطرناکه برات
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
استرس نداشته باش... خیلیها عفونت میگیرن و خیلیها برای تیرویید دارو میخورن اما باید بدونی تا کار مناسبو انجام بدی
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فقط تا میتونی مایعات بخور حداقل روزی 8 تا لیوان اب
0
1400/03/28
سوال کننده
اگر عفونت باشه خوب میشه ؟
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره چرا نشه
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
😊👍
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چند سالته؟
0
1400/03/28
فاطمه ~
دکترت عوض کن زیادی بیخیاله
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
به راحتی
0
1400/03/28
سوال کننده
دارو باید بخورم؟
0
1400/03/28
سوال کننده
سی و پنج
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خوبی عزیزم
0
1400/03/28
فاطمه ~
اره عزیزم نگزانش نباش
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
منم موافقم چجوری تو دوسال ازمایش ننوشته
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
قربونتذعروس خانوم
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
هم سن منی
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دیگه دکترت باید تشخیص بده طبق ازمایشت ک دارو بخوری یا نخوری
0
1400/03/28
سوال کننده
چندین بار هم گفتم لازم نیست ازمایش بدم گفت نه
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فدای مهربونیات😍
0
1400/03/28
فاطمه ~
بعضی عفونتا کمن دکتر دارو نمیده میگه مایعات مصرف کن و لباس زیرت تمیز بپوش
0
1400/03/28
سوال کننده
❤️❤️
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
شما با این سن چندین ازمایش باید میدادی
چون همسنیم میگم
چندذساله ازدواج کردی؟
چند وقت اقدام بودی؟
چون همسنیم میگم
چندذساله ازدواج کردی؟
چند وقت اقدام بودی؟
0
1400/03/28
سوال کننده
درسته والا من تجربه نداشتم
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
خدا نکنه دخملمون خوبه؟اسم انتخاب کردی؟
0
1400/03/28
سوال کننده
دو ساله یه سقط داشتم پارسال
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
کدوم شهری؟
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
شکره خدا خوبه😍ن هنو اسمی ب دلم نمیشینه باید بگردم هنوز
0
1400/03/28
سوال کننده
شیراز
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
من هم 35سالمه اما همین ازمایشی که به شما میویم و چندین بار قبل بارداری دادم..
شهر چوچکی هم که نیستی
به نظرم یه دکتر دیگه هم زیرنظر داشته باش
شهر چوچکی هم که نیستی
به نظرم یه دکتر دیگه هم زیرنظر داشته باش
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
ای جاااانم❤️
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
جانت صدسال😍
0
1400/03/28
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم از راهنماییتون لطف کردید
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
قربونت سالم باشین الهی
0
1400/03/28
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره برو پیش دکتر بهتری ،صدرصد دکترای خوبی تو شیراز هست
0
1400/03/28
یکتا (مامان نلین ❤️)
قربونت گلم
0
1400/03/28
سوال کننده
اره اینجا دکترای خوبی هست سه شنبه وقت سونو قلب دارم برای عفونتم باید پیگیری کنم
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنونم
0
1400/03/28
⚪روژین⚪
بارداریت مبارکه. انشالله سالم بیاد بغلت. عزیزم دکترتو عوض کن. چه جوری میشه تو ۲ سال پیشش میری ولی ی چکاب ساده برات ننوشته. اصلا شاید مشکل تیروئید داشته باشی. ک روی مغز بچه تاثیر میزاره. یا کم خون باشی. یا قند داشته باشی. البته خداکنه هیچ مشکلی نباشه. اما باید حتما آز بدی. یا دکترتو عوض کن یا خودت بهش بگو واست بنویسه
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنونم از لطفتون
درسته والا منم نمیدونم تجربه ندارم باید دکترم رو عوض کنم حتما
درسته والا منم نمیدونم تجربه ندارم باید دکترم رو عوض کنم حتما
0
1400/03/28
سوال کننده
الان به دکترم پیام دادم گفت طبیعیه هیچ مشکلی نداره
0
1400/03/29
پزشک اوما
سلام ترشحات همراه با سوزش و خارش عفونت است ، پماد کلوتریمازول را استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



420

