سلام وقتتون بخیر. من برای بهم ریختگی پریود و تشخیص pco دکتر برام سیپروترون کامپاند نوشتن من از روز 4 پریود خوردم و جلوگیری طبیعی هم نداشتم الان چند روزه از پایان 21 عدد قرص میگذره هنوز پریود نشدم علائم دارم ولی پریود نمیشم تا کی صبر کنم؟ ممکنه باردار باشم؟ 7تا قرص دارونما رو کی بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



442
1400/03/28






